Uploaded with ImageShack.us

Selasa, 7 Mei 2013

Saudara Najib Rosmah Dan Ummat Ini Warkah Dari Allah

Saudara Najib Rosmah Dan Ummat Ini Warkah Dari Allah Surah At-Taubah

 
Sebahagian syarat-syarat  sebagai ulama
 



 

 
 
Gambar Dibawah diambil dari salah satu blogger
 
 
Adakah gambar ini benar diri saudara, jika ia saudara akan memikul segala dosa ummat. Jika tidak mereka yang eadit dan mereka yang percayakannya akan dipertanggungjawabkan di mahsyar kelak.
 
 
 
Jangan jadikan orang yang suka menalanjangkan orang lain sebagai sahabat, Kelak saudara akan ditelanjangkan sampai hari kiamat
 
 
 

Syarat Wajib Bakal Ulama Supaya Anda Boleh Membantai Ulama-ulama Lain ( kalau anda sememangya tidak bermaruah dan Berakal.
 

Perangi KEKAFIRAN yang masih bersarang dalam diri dahulu, sebelum menyalahkan DAN MEMERANGI  mereka yang sedia kafir. Jika semua alim ulama dan tok-tok guru itu salah dan sesat. Malah terlebih pandai pula menghakimi mereka kemudian melaga-lagakan diantara mereka pula. Kononnya kitalah yang lebih handal,pandai dan lebih berilmu serta alim LAGI WARAK  daripada para ulama itu sendiri. APA KATA BELAJAR TERUS DARI ALLAH, Melalui Kalamnya.
 
 Dengan syarat tidak mengambilnya sebahagian atau suku-suku surah. Kemudian belajar sunnah Rasullullah.  MAKA Dipersilakanlah menjadi ULAMA BESAR. Atau jika bernasib baik apabila berterusan dengan kesombongan,keangkohan dan sikap keras hati dan kepala , MAKA MENJADILAH ULAMA SYAITON IBNI IBLIS ,yang dipekakkan dan dibutakan matahatinya oleh ALLAH,  sehingga apa yang didengar dan dibacanya tidak memberi bekas pada hati dan dirinya malah sesat lagi menyesatkan orang lain. Pastinya Menerima laknat dari dunia sehingga Akhirat.
 
Terimakasih kepada para ulama dari INDONESIA yang mempunyai masa dan sentiasa bersedia menterjemahkan kalam Allah kedalam audio bahasa melayu.  Sepatutnya jabatan agama ISLAM MALAYSIA malu kepada mereka, kerana mereka di sini lebih sebuk memenuhkan tembolok DENGAN menjual Ayat-ayat ALLAH.lalu menjadi kaki bodek kepada pemerintah tanpa hak dan alasan yang benar.
 
Kerana anda seorang pemimpin, maka berkewajiban Berketrampilan Ulama,untuk membimbing rakyat kearah kebaikan melalui syariat yang telah ditetap dan diwajibkan oleh Allah tanpa mewah dengan pelbagai alasan lapuk lagi jahil.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Neraka Di Telapak Kaki Ibu, Aduhai Apam 1 Malaysia 18sx

munafik, fasik, syirik dan hukumnya

Yusf al Qaradawi Fatwa Anda Menyesatkan

JAKIM OH JAKUN

JAKIM OH JAKUN
JAKIM OH JAKUN

Tuhan-tuhan Manusia Yang Wajib Diketahui

Halal Yang Diazab

Rujuk Talak Pembetulan

Bertengkar dengan pemimpin di neraka

Kemewahan Bukan Tanda Dimuliakan

Sumpahan Kera

Parlimen Kaldai

Mufti perasan wali rupanya kuali

Perkahwinan Dan lawyer yang diazab

Ulama Kepala Keras

Kehakiman Bodoh Mengundang Bencana

Hari wanita fasik

Doa Yang Diazab

Teknologi Berusia 400 juta tahun

Israel Menang Dua Kali Di Baitulmukkadis