Uploaded with ImageShack.us

Sabtu, 28 Mac 2015

HUDUD SIAPAKAH INI ? CELAKA KAMU BERTAKWALAH ...!


JANGAN JADI BARUWA DUNIA HINGGA AKIDAH DIPERSENDAKAN. KERANA HUDUD ITU TERMASUK JALAN TAKWA.

Maaf kami hanya menjelaskan, Orang yang takut azab dan malu dengan Allah tentu akan lebih berhati-hati.

Aisyah …  sedap nama tu…. Nama ibu-ibu kita tu….Jadi jangan khianati mereka…. Siapa mereka ? merekalah isteri-isteri kepada Rasulullah merangkap ummul mukminin, sedangkan Rasulullah itu bukanlah bapa-bapa kepada manusia untuk dipertanggungjawabkan, mengawasi dan menjadi pembela atau pemberi syafaat atas kecuaian setiap diri manusia itu sendiri,  tetapi menyampaikan  hak-hak Allah dengan jelas ..agar setiap diri manusia itu  bertakwa juga. Setiap diri yang memilih jalan kekafiran setelah mereka beriman dan berilmu,  maka kekafirannya itu akan menjadi tanggungjawab dirinya sendiri.

Video
ALLAH MELAKNAT MEREKA.

ALLAH MELAKNAT MEREKA YANG MENYEMBUNYIKAN ISI AL-QURAN

Wah seronok ya atau kepala terus berasap kalau kami jadi pelaga dan batu api untuk menyenaraikan senarai nama-nama setiap kumpulan , mazhab, fahaman, pertubuhan politik, ulama  atau individu untuk diketahui kekafirannya  Sehingga bermusuhan dan berbunuh sesama  sendiri ?  Kecuali menyatakan Hak-Hak Allah.

Kekafiran itu sentiasa ada dalam setiap diri selagi mereka, mengkufuri nikmat Allah, berebut hak-hak dalam diri sedangkan kesemuanya adalah hak Allah, menyimpang dari jalan takwa kerana sebuk berfatwa dan lain-lain kerana mengingkari DAN MENGKHIANATI ayat-ayat Allah .

Tiada gunanya perbahasan, berdebad atau berhujjah menegakkan benang kering yang kerinting dan bersimpul mati semata-mata untuk berbahas siapa yang lebih hebat ilmunya. Malahan merekaitulah orang-orang yang sebenar-benar jahil lagi bodoh:

Aisyah….

TIADA GUNANYA HUJJAH / BERDEBATAN ORANG-ORANG JAHIL  :
·         Ahli tauhid dan Ahli syariat ( Kerana ketauhidan itulah Al-Quran eseluruhannya. Kerana setiap diri yang kena jadi  telah ditetapkan peraturan syariatnya yang wajib diimani, berilmu, beramal,  ditaati, dipatuhi  dan dilaksanakan.)
·         Ahli debad / dengan Ahli Hujjah.
·         Ahli kitab-kitab dengan Ahli kitab yang hak, Al-Quran dan Hikmah Sunnah.
·         Ahli kimia dengan Ahli Fizik.
·         Ahli metametik dengan Ahli Sastera.
·         Ahli Astronomi dengan Ahli Agrotek.
·         Ahli Sejarah dengan Ahli Sains.
·         Ahli Electronic dengan Ahli Makenikel.
·         Ahli Pidato dengan Ahli merompak.
·         Ahli Sabotaj dengan Ahli Propaganda.
·         Ahli Logik Akal dengan Ahli Mengakal.
·         Ahli Perundangan dengan Ahli Peperangan.
·         Ahli Kesihatan dengan Ahli Kedoktoran.
·         Ahli kejuruteraan dengan Ahli semifero.
·         Ahli Alam Sekitar dengan Ahli Perdagangan.
·         Ahli KPDNKK dengan Ahli JAKIM.
·         Ahli Berdalil dengan Ahli Berdalih.
·         Ahli Fesyen dengan Ahli Keranda.
·         Ahli Persilatan dengan Ahli Badut.
·         Ahli Renang dengan Ahli Bolasepak.
·         Ahli Sunnah, dengan Ahli Siyah, Wahabi, Mazhab, Buddah, Hindu, yahudi, kristien dan lain-lain.
·         Ahli Putar Allam dengan Putar Alam Shah.
·         Ahli cerita dengan Ahli Kitab-kitab falsampah.
·         Ahli hadis palsu dengan Ahli Al-Quran.
·         Orang pekak dengan orang bisu.
·         Orang buta dengan orang tuli.
·         Orang terencat akal dengan orang berakal sehat.
·         Orang dengan Binatang, Tunggul, Busut, Batu, Bukit, Longkang Dll.
·         Ahli Politik dengan Ahli Pesatuan Pengakap atau Pandu Puteri tabika/tadika…hee…ek eleh.. .dan banyak lagi anda senaraikanlah sendiri. Selagi setiap diri mereka tidak kembali kepada Al-Quran dan Hikmah Sunnah mereka itulah orang-orang jahil ibni bodoh.

SETIAP PERKARA YANG MENGAMBIL SELAIN AL-QURAN MEREKA BERADA DALAM PERPECAHAN YANG JAUH.

 video

ALLAH TIDAK MEMANDANG MEREKA - CIRI-CIRI ORANG BERTAKWA DAN BERKEBAJIKAN

Oleh itu bagi setiap diri tidak kira apapun bangsanya, statusnya, pangkatnya, darjatnya, kekayaannya, kemiskinannya, kemelaratannya, kemaksiatannya, kemungkarannya, kemunafikannya, kefasikknya, kekafirannya,  kehebatan berhujah, berdebad, berdalil  serta lancar bicaranya atau status agama dan sebagainya,  termasuklah setinggi mana sekalipun  kepelbagaian ilmu yang diprlajari, diperolihi serta dimilikkinya.!!! 

Mereka tetap akan dipandang dan dicop Jahil murakab, Bodoh, Banggang, Tolol, Benggap, Goblok, Dunggu, Bahalol, Gila, Rendah Akal, Tidak berakal, mangkuk hayun, mangkuk tandas dan yang sewaktu dengannya selagi mereka tidak berakal sihat dan berfikir waras ,  malah menjerumuskan dirinya kepada kekafiran selagi mereka tidak  mendalami Ilmu Al-Quran dan berbahas dengan perbahasan yang baik melalui minda wahyu dengan bersungguh-sungguh. ( sepatutnya setiap kali perkataan ini terbit, setiap diri wajib mencabar dirinya agar terkeluar dari golongan ini lalu kembali kepada Al-Quran dengan bersungguh-sungguh. Bukan hanya mengikut telunjuk dan mendengar hujjah orang-orang yang terbenam dalam kejahilan dan kebodohan.)

MEREKA WAJIB MENDALAMI ILMU AL-QURAN SERTA DIHAYATI SABAN WAKTU LALU MENGERJAKAN DAN  BERTAWAKAL DENGANNYA KERANA ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB  WAJIB BAGI  SETIAP DIRI TANPA TERKECUALI.  Urusan selain itu iaini ketetapannya setelah kita berusaha bersungguh-sungguh dan bertawakal dengannya  adalah hak mutlak Allah. Kerana padanyalah setiap segala sesuatu akan dikembalikan.

Setiap diri mahluk yang kena jadi atau kena cipta dan dicipta diseluruh jagat raya ini telah ditentukan aturan hidupnya masing-masing yang wajib mereka laksanakan. Apatah lagi kita  dari kalangan Manusia dan Jin yang telah diutus kepadanya Para Rasul dan Para Nabi bersama Kitab-kitabnya yang terakhir iaini Al-Quran maka Wajiblah menyampurnakan segala  aturan hidup yang telah ditetapkannya, ibadah, keimanan, ketauhidan, ketakwaan, kebajikan,  perundangan, bertanggungjawab dan sebagainya. Agar menjadi insan yang terunggul dalam menguasai  kepelbagaian bidang ilmu dalam kebajikan, ketakwaan, kesabaran berkasih sayang dalam bersilatulrahim mengikut garis panduan Al-Quran bukan  silatulrahim barat yang dipenuhi pengkhianatan dan sebagainya. Bukan juga mengungguli  dalam segala segi menjadi tunggul reput yang tidak bermakna, berguna lagi bermunafaat. ( sebahagian besar adalah ayat ulangan agar ianya  melekat terus dalam minda anda )

APAKAH MEREKA MEMPUNYAI KETETAPAN ATURAN HIDUP SELAIN AL-QURAN

VIDEO


Asy Syuura- apakah ada tuhan lain yang menetapkan aturan agama yang tidak diizinkan



TAUBAT

Kebajikan dan takwa itu ialah melaksanakan perundangan Allah dan pemaaf mengikut peraturan sepertimana yang telah ditetapkan oleh Allah. Kerana Allah berkuasa mendatangkan seksa dan mengampuni sesiapa sahaja yang dikehendakinya, setiap kemaafan menjadi penebus dosa untuk dirinya dan mendekatkan dirinya kepada jalan takwa, bagi mereka yang asyik untuk melakukan jenayah dan maksiat  fikir berkali-kali, bimbang-bimbang jika kita terazab sebelum sempat bertaubat.

Berhati-hati ketika membicarakan pokok akidah, itu sanggat dituntut agar kita tidak tergelincir dari jalannya.

Setiap ayat mengandungi penjelasan dan setiap penjelasan mempunyai kekuatan hukum, berhati-hatilah setiap wahyu yang diturunkan jangan diambil mudah ambil yang terbaik diantara keduanya itu lebih utama dan Allah telah menjelaskannya, agar manusia tidak terus dilambung angan-angan, menduga-duga dan syok sendiri sehingga taubatnya ibarat perjudian dan permainan.

Apabila Allah menyatakan semua dosa akan diampunkan kecuali dosa syirik itu merupakan ujian untuk menguji iman manusia apakah mereka mengambil mudah dan sambil lewa lalu terus bergelumang dosa. 

Sedangkan ia telah diperkuatkan dengan hukum iaini taubat yang diterima hanyalah taubatnya orang-orang jahil yang tidak berilmu, setelah sedar mereka segera beraubat dan memperbaiki diri dan tidak diulang2 lagi.

" mohonlah keampunan nescaya aku akan ampunkan kecuali dosa-dosa besar" sedangkan dosa-dosa besar selain daripada syirik itu telah dinyatakanya.dan perlu bertanggungjawaban.

Sedangkan mensyirikan Allah itu bukan semata-mata menyembah berhala tetapi pelanggaran hukum juga telah mensyirikannya. " Apakah mereka mempunyai sesembahan selain Allah yang menetapkan aturan agama yang tidak di izinkan diredhai Allah"

Binbang apabila ayat-ayat Allah dibentangkan di sana kelak, kita terputus dalil untuk beralasan dan berhujjah. Berhati-Hatilah.

Contoh: " Allah memberi petunjuk kepada siapa yang dia kehendaki dan menyesatkan siapa yang dikehendaki" ... lalu kita menduga-duga dah kalau memang kita sudah ditakdirkan sesat maka sesatlah kita.

Sedangkan disana ada ayat penjelasan " Sungguh engkau Muhammad tidak dapat memberi petunjuk kepada orang yang engkau kasihi, Tetapi Allah memberi petunjuk kepada orang yang dia kehendaki dan dia lebih mengetahui orang-orang yang mahu menerima petunjuk". bermaksud orang yang menyambut petunjuk akan mendapat petunjuk begitulah sebaliknya.

Jadi berhati-hatilah dengan setiap perkataan agar tidak menjerumuskan manusia dalam angan-angan dan memutar balikkan akalnya.

Sedangkan kita sudah membuat penyaksian apabila cerita pelacur memberi minum air kepada anjing lalu pelacur tersebut dapat jaminan syurga. lalu di perbesar-besarkan, mengakibatkan remaja-remaja ini menggemparkan negara . Apabila dengan terang-terangan berlumba-lumba memegang anjing dan memberikannya minum sedangkan mereka beterusan meninggalkan solat. Inilah bahayanya apabila jalan kesyurga digula-gulakan semudah itu. Jadi berhati-hatilah agar setiap diri juga dapat berjaga-jaga dan berhati-hati dan menjaga akidahnya.


Memikul Dosanya Sendiri Dan Dosa Orang Lain Secara Sampurna



MEREKA-MEREKA YANG KAFIR INI IALAH :

Setiap diri yang bersekutu dengan golongan yang berdolak dalik dengan Al-Quran, menjualkannya dengan harga murah lalu mempertahankan sistem batil dalam cara hidup, cara bersosial, cara pemerintahan, cara pentadbiran, cara bersilatulrahim,  cara perundangan , cara perkahwinan, cara pendidikan, cara beribadah dan sebagainya yang bertentangan dengan Hak-Hak Allah dan Hikmah Sunnah Rasul akan menyebabkannya  tergelincir  sesat lagi menyesatkan dirinya dan bangsanya. Iaini mereka yang  berdalil dan berhujjah  dengan menyebut atau memetik dari kata-kata ulama-ulama sifulan itu dan ulama-ulama sifulan ini, kata-kata hikmah itu dan ini, hadis-hadis palsu itu dan ini, kitab-kitab itu dan kitab-kitab ini  dengan maksud melemahkan agar hudut tidak terlaksana, mengakibatkan  mereka ini bertambah jauh dari hak-hak Allah dan mendapat petunjuknya malah semakin jauh pula  kesesatan dan perpecahannya.

Mereka-mereka yang termasuk golongan itu ialah:
·          yang berhimpun.
·          yang menyokong.
·          yang mendorong.
·          yang mengubal.
·         Yang duduk mengumpat, mengata dan bergossip.
·         Yang duduk bermusyarat.
·         Yang duduk bergandingan .
·         Yang berjalan beriringan.
·          yang bersyarikat.
·          yang memangkah atau menanda.
·         Yang bermuka-muka.
·          yang menjadi ahli.
·          yang bersubahat.
·         Yang menghasut.
·          yang menjadi pegawai penerangan.
·          yang menjadi perantara.
·          yang menjadi talibarut.
·         Yang mengikat tali kasut.
·         Yang menjadi alas kaki.
·         Yang menjadi tempat berak.
·         Yang menjadi tempat kencing
·         Yang menjadi kertas tandas.
·         Yang menjadi pengelap peluh.
·         Yang menjadi master card
·         Yang menjadi card creadit
·          yang menjadi kaki ampu.
·          yang menjadi kaki kipas.
·          Yang menjadi pak pacak.
·         Yang menjadi kaki bodek.
·         Yang kaki melobi.
·         Yang menjadi penaja.
·         Yang menjadi blogger.
·         Yang menjadi web master.
·         Yang menjadi pemfitnah.
·         Yang mendengar lalu mengiyakan.
·         Yang sabotaj.
·         Yang berpropaganda.
·         Yang menyalin copy end past. ( tapi kalau nak copy past kami punya takpa asal jangan diubah kecuali ditambah baik )
·         Yang mengeluarkan bahan percetakan.
·         Yang menuding
·         Yang mengiyakan ( angguk-angguk geleng-geleng )
·         Yang berkasih sayang.
·         Yang bertepuk tanggan
·         Yang menjadi penjamin
·         Yang menjadi sponsor.
·         Yang menjadi tukang sorak.
·         Yang menjadi gaid.
·         Yang menjadi hakim.
·         Yang menjadi loyer buruk.
·         Yang menjadi penasihat.
·         Yang menjadi pak sanggup.
·         Yang mengekalkan silatulrahim dengan mereka… iaini bersama orang-orang yang mengkhianati hukum hakam dan aturan hidup Al-Quran dan banyak lagi senaraikanlah sendiri..

kewajiban dakwah dan tinggalkan mereka yg bermain2 serta senda gurau dengan ayat-ayat Allah.
video

WAJIB DAKWAH DAN TINGGALKAN MEREKA YANG BERMAIN-MAIN DENGAN AYAT-AYAT ALLAH-MUHAMMAD BUKANLAH PENGAWAS, BERTANGGUNGJAWAB ATAS KAMU


KERANA  MEREKA JUGA  AKAN DIPERTANGGUNGJAWABKAN ATAS KEJAHILANNYA SENDIRI DAN SELAGI MEREKA TIDAK MUFARAKAH DENGAN MENINGGALKAN GOLONGAN INI WALAUPUN SUDAH BERILMU. MAKA MEREKA MENJADILAH ORANG-ORANG YANG ZALIM, MUNAFIK, FASIK, SYIRIK, MURTAD DAN KAFIR . MEREKA INI AKAN DIHIMPUNKAN DALAM BENCANA DAN NERAKA JAHANAM, MAKA TIADA GUNALAH SEGALA ALASAN YANG MENYATAKAN MEREKA TIDAK MENGETAHUI. MAKA JADILAH SEGALA AMAL IBADAH, SOLAT, PUASA, HAJI, ZAKAT DAN SEGALA KEBAJIKAN UMPAMA DEBU YANG BERTERBANGAN TIDAK BERMUNAFAAT LAGI .


Psst : UMNO / BN / PKR / DAP / MIC / MCA / PAS / NGO-NGO
WAJIB MELAKSANAKAN HUKUM-HUKUM ALLAH WALAUPUN SETIAP DIRI DALAM PARTI ATAU POLITIK  ANDA BUKANNYA  AL-AMIN KERANA SETIAP DIRI YANG CINTAKAN JALAN YANG HAK PASTI DIRINYA AKAN MENDAPAT KEPIMPINAN ALLAH, PERBUATAN ATAU KEMAKSIATAN SETIAP DIRI MEREKA YANG DAHULU BUKANLAH CERMIN MEREKA PADA HARI INI DAN YANG AKAN DATANG. PEDULIKAN ORANG-ORANG BODOH YANG BERADA DISEKELILING ANDA YANG KATA-KATA INDAHNYA MERAPU DAN MERABAN SERTA MEMPERLEKEHKAN ORANG ORANG YANG BERUSAHA BERSUNGGUH-SUNGGUH MENEGAKAN HUKUM-HUKUM INI, BERBANDING  MEREKA YANG LANGSUNG TIDAK BERUSAHA UNTUK MELAKSANAKANNYA MALAH BERHUJJAH, BERALASAN  DAN MENUDING JARINYA KESERATA ARAH LALU MENENGGELAMKAN DIRI DAN PENGIKUTNYANYA DALAM TOKOH PENDAKWAH MUNAFIK ABAD INI.


Bersatulah dan janganlah bercerai berai dalam perkara kebaikan tidakkah kita ini telah dikurniakan akal untuk berfikir dan kitab sediaada sebelum kita lahir ? Selama ini hudut tidak berjalan tetapi Negara tetap di ambang  kebangkrupan jugak, malah itu bukan alasan untuk tidak melaksanakan Hukum-Hukum Allah kerana ia salah satu rukun wajib dalam bersyariat.

IBU ORANG BERJILBAB IBU KITA TELANJANG KAMI TIDAK MAHU BERGAUL DENGAN ORANG-ORANG BODOH
VIDEO

KAMI TIDAK MAHU BERGAUL DENGAN ORANG-ORANG BODOH



HUDUD SECARA RINGKAS :

Di dalamnya ada jaminan dalam kehidupan, jaminan dalam keturunan, jaminan dalam hartabenda, jaminan dalam ekonomi, jaminan daripada ditimpa azab dan bencana, jaminan dalam masyarakat, jaminan dalam bersosial yang tidak menganggu gugat dalam sistem kekeluargaan agar berahlak dan sebagainya, jaminan pada alam semesta, jaminan pada ternakan dan sebagainya dan banyak lagi. Tetapi yang paling utama di dalamnya ada didikan  ketakwaan dan kebajikan  ( bagi orang Islam,  Buddha,  hindu, banggali, kristien, yahudi dan lain-lain untuk mengenal apa itu takwa dan kebajikan sila buka kitab anda, jangan kitab-kitab anda hanya dibaca dan dijadikan makanan bubuk atau anai-anai, agar anda tidak melatah dan nanyuk yang membuka pekong kebodohan diri sendiri, bacalah juga Al-Quran ia telah tersedia dalam pelbagai bahasa, kalau kami boleh baca kitab-kitab anda, kenapa anda tidak boleh ? ). Bezanya bagi orang mukmin setiap diri mereka yang bertakwa dan berkebajikan sedangkan mereka beriman kemudian beramal atas imannya itu, jaminan pahala dan nikmat terbesar menanti mereka. Tetapi setiap kebajikan dan kertakwaan anda yang tidak beriman ( selain daripada islam, begitu juga yang islam tetapi tidak beramal atas imannya ) tidak membawa sebarang makna dan erti malah segala amalannya menjadi sia-sia.

Jadi sila wartakan kerana ia wajib dilaksanakan, jangan diusik prinsip atau tapak asasnya dimana  hukumnya  nyata lagi jelas  yang telahpun anda ketahui, kemudian daripada itu rombak dan sesuaikanlak mengikut keadaan semasa sewaktu membuat pengubalan di parlimen untuk muslihat umum kerana dalam hudut islam dilarang perbuat sebarang kezaliman, tetapi sebagai pengajaran yang meingsafkan pada dirinya dan orang lain, tetapi sistem hari ini hanya menambah dendam dan permusuhan dalam skala yang lebih besar.

INGAT dalam hudut terutama kisos hakim atau peguambela atau peguam cara, tidak boleh sewenang-wenangnya menjatuhkan hukum tanpa kebenaran dari ahli waris, setelah mereka benar-benar didapati bersalah ( bukan seperti perundangan sewel sekarang yang lebih banyak penipuan dan kezaliman kerana anda juga bertanggungjawab untuk menasihati ahli waris agar mereka juga  bertakwa, ) kecuali sekiranya mereka telah menyerahkan kuasanya kepada anda atau mangsa tidak mempunyai ahli waris, setelah itu hukuman yang akan dilaksanakan adalah milik anda. Malah perundangan sewel yang ada kini yang tidak bertentangan dengan syariat boleh diserapkan terus dalam perundangan islam. Perundangan islam bukan pusat mengumpul kemewahan atas jalan batil.



Manusia Berdosa Tidak Dapat Memikul Dosa Orang Lain/Kirim Pahala




BERALASAN ATAU BERTAKWIL DENGAN HUJJAH YANG BERTENTANGAN SEMATA-MATA UNTUK MELEMAHKAN HUDUT DENGAN SOLAT DAN SEBAGAINYA :

Penghianatan dalam berhujjah lalu mengambil perumpamaan selain daripada perkara-perkara pokok dalam mensyariatkan hudud hanya menunjukkan kejahilan dan kebodohan diri sendiri, sedangkan mereka sedar ini adalah rukun dalam bersyariat, berani ya menyembunyikan hak-hak Allah yang telahpun dinyatakan malah mereka mengetahuinya. Sepatutnya kamu yang dianggap berilmu  menjadi ejen yang menjelaskan dan melaksanakan pencerahan hikmah-hikmah atau kelebihan dan fadilat di sebalik hudut, bukannya mencipta pelbagai dalil dan hujjah bagi melemahkannya, supaya masyarakat jelas dan faham.

Mereka ini hanya menambah kekeliruan dan menyebabkan pemikiran ummat islam semakin terpesong jauh dari garis panduan yang telah ditetapkan Allah, Brader kalu nak sesat biarlah diri LU sendiri yang sesat jangan mempengaruhi pemikiran orang lain agar mereka sesat sepertimana pemikiran kamu juga, nanti kamu tercela, terlaknat  dan celaka. 

 “kerana itu bacalah apa yang mudah bagimu dari Al-Quran dia mengetahui bahawa akan nada diantara kamu orang-orang yang sakit dan yang lain berjalan di bumi mencari sebahagian kurnia Allah dan yang lain berperang di jalan Allah maka bacalah apa yang mudah bagimu dari Al-Quran dan laksanakanlah solat, tunaikanlah zakat dan berikanlah pinjaman kepada Allah pinjaman yang baik, kebaikan apa sahaja yang kamu perbuat untuk dirimu nescaya kamu memperoli balasannya di sisi Allah sebagai balasan yang paling baik dan yang paling besar pahalanya dan mohonlah keampunan kepada Allah sungguh Allah maha pengampun maha penyayang”. Al Muzzammil

Antara hujjah yang  paling memalukan lagi menjijikan ialah apabila  berhujah dengan perumpamaan selain daripada pokok rukunnya. Mana mungkin hujjah solat dengan membaca surah yang panjang-panjang dapat dikaitkan dengan hudut agar manusia berfikir,  itu perumpamaan  dua perkara yang berbeza. Hujjah membaca surah yang panjang-panjang perlu berhujah atas solat itu sendiri bukan hudut, Malah hudut perlu dihujjah dengan hudut juga bukan selain daripadanya.. FAHAM !! jangan menjahilkan diri sendiri setelah anda berilmu dan jangan jadi kaki putarrrrrrrrr alam dan kaki kelentong dalam beragama DAPAT !!
Kalau anda nak sesat sesatkanlah diri anda sendiri tolong jangan sesatkan orang lain.

Mereka itulah seburuk-buruk penolong dan sejahat-jahat kawan.
video

SEMBAHYANG HANYA DISISI MEREKA ITULAH SEJAHAT-JAHAT KAWAN DAN BERBAHAS TANPA ILMU TANPA KITAB TANPA PETUNJUK


YANG NI NAK MARAH NI:

KALAU SEKADAR NAK JADI USTAZH ATAU  USTAZ ATAU ULAMA ATAU PENDAKWAH  tapi kelihatan seperti BABOON  dan Nampak JAHIL  BAIK BERHENTI JADI ORANG …!!!  Setiap sen yang rakyat bayar untuk menaja pendapatan anda, keluarga anda dan kaum kerabat anda bukan untuk anda JADI BABOON AGAMA, tapi jadi insan DAPAT..! Sekolah pondok mana atau university mana kamu belajar ? kitab mana yang kamu pegang ..? Sijil bodoh mana yang kamu agung-agungkan ..?? kami tidak mahu ambil tahu semua itu, menjijikkan sehingga begitu licahnya hujjah yang kamu kemukakan. ( kerana anda menzalimi diri sendiri dan orang lain dan menjadikan agama ini lintang pukang, jadi  tiada kata seindah bahasa untuk orang-orang seperti anda )

PERKARA AKIDAH BUKAN UNTUK DIJADIKAN BAHAN LAWAK JENAKA ATAU PERMAINAN ATAU DIJADIKAN PENTAS UNTUK MENONJOLKAN SIAPA YANG LEBIH JAGOH..!!!  SEPATUTNYA ANDA KENA BERI KERJASAMA DENGAN MEREKA BUKAN MEMPERKECIL-KECILKAN CITA-CITA DAN USAHA MEREKA. KALAU ANDA BIJAK SANGGAT KENAPA TIDAK ANDA DAN SUKU SAKAT SEPERJUANGAN ANDA SAHAJA YANG MEMPERJUANGKAN DAN MELAKSANAKAN PERUNDANGAN ISLAM INI. JIKA BEGINILAH CARANYA SAMPAI KAPAN PUN BANGSA INI TIDAK AKAN BERADA DI JALAN YANG LURUS DAN MENJADI BANGSA KELIRU. BERTAUBATLAH  KEMBALILAH KEPADA AL-QURAN, JANGAN JADIKAN HABUAN DUNIA MENYILAUKAN MATA ANDA.

ANDA PERNAH MENDENGAR MAKSUD AYAT INI :

 “DAN SOLAT MEREKA DI SEKITAR BAITULLAH ITU TIDAK LAIN HANYALAH SIULAN DAN TEPUK TANGGAN, MAKA RASAKANLAH AZAB DISEBABKAN KEKAFIRANMU ITU”


Mulia :

Seorang pelacur, pembunuh, perompak dan ahli maksiat yang mempertahankan hak-hak Allah dengan tegas apabila ayat-ayat Allah di perolok-olokkan dan diputarbalikkan lalu memperbaiki diri atas jalan takwa itu martabatnya lebih mulia daripada ahli ilmu yang memutarrr - mutarrrkan lidahnya… Celaka Kamu…


JANGAN MEMILIH PEMIMPIN YANG MENJADIKAN AGAMANYA PERMAINAN.
video

JANGAN PILIH  PEMIMPIN YANG AGAMANYA DIJADIKAN PERMAINAN


TIDAK MELAKSANAKAN HUKUM ALLAH MEREKA ITULAH GOLONGAN , KAFIR, ZALIM, FASIK DAN MEREKA AKAN DIAZAB.

video

HUKUM HUDUD DALAM AL-QURAN, TAURAT DAN INJIL. (yang lain belum sempat edit, akan datang insyallah)



Di bawah ini catatan ulangan dari penulisan yang sebelumnya.
SISTEM PERUNDANGAN SEWEL:

SISTEM YANG DIPERTAHANKAN KINI SERTA PERUNDANGAN SEWEL DAN SYARIAH/SYAITONNYA   PENDIDIKANNYA, PENTADBIRANNYA, JABATAN AGAMANYA, ATURAN HIDUPNYA DAN LAIN-LAINNYA  SESAT LAGI MENYESATKAN.

MEREKA HANYA MENCIPTA PENZINA DAN AHLI MAKSIAT  YANG TIDAK TERHITUNG RAMAINYA DARI ANAK-ANAK HINGUSAN SEHINGGA YANG TUA GANYUT. MANA MUNGKIN TAPAK YANG ROSAK DAPAT DIDIRIKAN BANGUNAN YANG KUKUH DI ATAS MEREKA DAN MANA MUNGKIN KEINDAHAN LUARAN DAPAT MENYEMBUNYIKAN BANGKAI DI DALAMNYA.

KENAPA KAMU TIDAK MENGUBAHNYA SEDANGKAN TUHANMU TELAH MEMBERI KAMU PELUANG BERKUASA HAMPIR SETENGAH ABAD. BERBANGGAKAH MEMIKUL DOSA SENDIRI DAN DOSA SETIAP UMMAT YANG DISESATKAN BERLAPIS-LAPIS SEHINGGA SETIAP PELAKUAN MAKSIAT SETIAP DIRI AKAN MENDAPAT SAHAMNYA SEHINGGA HARI KIAMAT. BEGITU JUGA DENGAN PENZINA SETIAP DIRI TETAP AKAN MENDAPAT SAHAMNYA BERLAPIS-LAPIS SEHINGGA HARI KIAMAT DIATAS SETIAP PELAKUAN ZINA UMMAT MANUSIA PENERUSNYA.

LIHATLAH DAN SAKSIKANLAH SENDIRI DARI FATWA YANG TELAH KAMU LAKUKAN DAN LAKSANAKAN , SEHINGGA ANAK BANGSAMU SENDIRI BERGELUMANG ZINA DAN MAKSIAT. BERBANGGALAH WAHAI WANITA-WANITA DAN PENDOKONG-PENDOKONG UMNO (KERANA ANDALAH YANG MENCIPTA KERAJAAN SEKARANG ) BESERTA NGO-NGO BETINA SUNDAL MEREKA YANG BERSEKUTU DENGAN WOMENS DAY, HARI KEKASIH DAN SEBAGAINYA  TERMASUKLAH MEREKA YANG MENGUBAL PERUNDANGAN AGAMA DAN PENDIDIKAN, KERNA ANDA DAN MASITAH YANG PERNAH BERFATWA JUGA MENDAPAT SAHAM YANG SAMA SAMPAI HARI KIAMAT.

SEBELUM KAMU MENYALAHKAN IBUBAPA KERANA KEROSAKAN AHLAK DIRI MEREKA DAN ANAK-ANAK MEREKA, SALAHKAN DAHULU DIRI ANDA IAINI  APA YANG SEDANG KAMU BENA SEJAK DAHULU SEHINGGA KINI KHUSUSNYA SISTEM PENDIDKAN SAMPAH, SISTEM SO-SIAL SAMPAH DAN KERAJAAN  SAMPAHNYA.

KEPADA ANDA YANG JAKUN UNTUK BERKUASA SELEPAS ITU PASTIKAN ANDA HIDUP DAN LULUS  DALAM AL-QURAN DISAMPING ILMU-ILMU ANDA YANG LAIN.

NOTA:
BARSATULAH JANGAN BERCERAI BERAI BAIK KEPIMIMPIN , ULAMA,  MASYARAKAT MAUPUN RUMAHTANGGA. ISLAM ADALAH YANG TERUNGGUL DAN MEGUNGGULI DALAM SETIAP AGAMA, BIDANG,  SISTEM, PENTADBIRAN, EKONOMI, TEKNOLOGI, SAINS  DAN SEBAGAINYA. KEMBALILAH KEJALAN YANG HAK. AL-QURAN DAN AS SUNNAH BUKAN HANYA JADI SEBUTAN DAN CAKAP-CAKAP WAYANG DAN TERLEBIH JOGET TETAPI  KOSONG . HAK-HAK ALLAH  WAJIB DILAKSANAKAN DAN DIPERBETULKAN KERANA ANDA TELAH DIAMANAHKAN DAN  DIBERIKAN KUASA UNTUK PERBUAT DEMIKIAN LAGIPUN ANDA TERMASUK GOLONGAN ORANG-ORANG YANG GILA DAN JAKUNKAN KUASA DAN GILA MENGUBAH DASAR. BERUSAHALAH BERSUNGGUH-SUNGGUH  UNTUK MENGHINDARKAN MAKSIAT DENGAN TIDAK MENGKHIANATI HAK-HAK ALLAH SEPERTIMANA ANDA BERUSAHA BERSUNGGUH UNTUK MEMENUHKAN TEMBOLOK ANDA  DENGAN HARTA BENDA DUNIA LALU  MEMPERJUANGKAN PELBAGAI HAK-HAK KEMANUSIAAN YANG BAHLOL IBNI BODOH ITU SEHINGGA MELANGGAR HAK-HAK ALLAH MELALUI ACUANNYA, PERDAGANGAN, PELBAGAI ANUGRAH SAMPAH, KEKAL BERKUASA DAN LAIN-LAIN.

SETIAP KEBATILAN PASTI MENGUNDANG AZAB, BENCANA DAN  KEMUSNAHAN YANG LEBIH BESAR SEPERTIMANA YANG SEDANG KITA SAKSIKAN KINI. UNTUK MENGATASI KEBATILAN SETIAP PEMIMPIN DAN SETIAP DIRI BANGSANYA  WAJIB MENTELAAH AL-QURAN UNTUK MENCAPAI YANG HAK SETIAP MASA, LALU GANTIKAN SEGALA SISTEM BATIL YANG SELAMA INI KITA PERTAHANKAN, YANG MENYAKSIKAN UMMATNYA MENJADI ISLAM TUNGGUL YANG MENGUNGGULI SEGALA KEBOBROKAN, KEZALIMAN, EXSTREM, BERCERAI BERAI, ROSAK KETURUNAN, MELAHIRKAN JENERASI DAJJAL,  MINDA MUNDUR, PUTAR ALAM DAN BANYAK LAGI, JIJIK UNTUK DINYATAKAN.
TEGAKAN PERUNDANGAN SYARIAH ( BUKAN SYARIAH SESAT YANG ANDA CIPTA  KINI ) DENGAN SEBENAR-BENARNYA. JIKA MEREKA ORANG KAFIR,  ISLAM KAFIR , ISLAM MUNAFIK, ISLAM FASIK, ISLAM MUSYRIK, ISLAM ZALIM, ISLAM SYIRIK  INI HENDAK MENGADAKAN PERBANDINGAN ANTARA PERUNDANGAN ALLAH  DENGAN PERUNDANGAN SEWEL/BATIL LAGI SESAT INI, MANA YANG TERBAIK DIANTARA KEDUANYA BIARKANLAH. MEREKA PASTI AKAN MENYAKSIKAN DENGAN  MATA KEPALA SENDIRINYA NANTI, BETAPA MURNINYA PERUNDANGAN ALLAH INI SEHINGGA LENYAPLAH PERUNDANGAN SEWEL YANG  MEREKA AGUNG-AGUNGKAN SELAMA INI.


ULAMA-ULAMA SAMPAI MASANYA UNTUK ANDA  BERGABUNG

DI NUSANTARA INI RAMAI ULAMA-ULAMA YANG PAKAR DALAM MENYATAKAN YANG HAK . MEREKA TIDAK PERLU  BEREBUT-REBUT UNTUK BERTANDING DAN BERSAING  SIAPA YANG LEBIH GLAMOUR DAN LEBIH RAMAI PEMINATNYA,  IANYA HANYA AKAN MENZAHIRKAN TUTUR KATA TEMBERANG IBNI PUTAR ALAM, MENIPU AGAMA DAN DIRINYA SENDIRI  ( MACAM MALAYSIA KINI ) DAN YANG LEBIH PENTING  JANGAN TERLEBIH TENGGO IBNI JOGET NANTI ANDA  TERKEHEL, CELAKA LAGI TERCELA. 

TERMASUK DALAM JAKIM ITU  SENDIRI, ULAMA ANDA JUGA HEBAT-HEBAT TERMASUKLAH MEREKA YANG  KAKI KENCING BERLARI DAN BERAK BERSEPAH SANA SINI DIMERATA TEMPAT,  TOLONG JANGAN KUNCI  MULUT ULAMA-ULAMA ANDA DARI MENYATAKAN HAK-HAK ALLAH, AMBIL YANG TERBAIK DARI MEREKA LALU TENDANGLAH ULAMA-ULAMA KAKI KIPAS IBNI AMPU YANG SYAHADAHNYA PUN DUIT, WANGG, DUIT… WANGGG.. RINGGITT… RINGGIT… HAMPEH…!!!   ATAU NASIHATI MEREKA DAN DIRI ANDA SENDIRI  DENGAN BAIK. SETELAH ITU UBAHLAH SISTEM BATIL YANG SEDANG ANDA PERTAHANKAN KINI, KERANA  BENCANANYA AMAT BESAR DAN DAHSYAT, ANDA SUDAH MENYAKSIKANNYA SENDIRI TANDA-TANDANYA BUKAN.?  SEBELUM ANDA DAN RAKYAT NEGARA INI TERCELA DAN CELAKA.
 MEREKA  ULAMA-ULAMA YANG CINTAKAN YANG HAK - AL-QURAN/AS SUNNAH  KHUSUSNYA YANG MEMPUNYAI KESEDARAN YANG TINGGI DAN AKAL YANG SIHAT  WAJIB BERGABUNG . MANA YANG TERHILAF ATAU TERKURANG ATAU TERLUPA ATAU TERLEBIH ATAU MELEBIH-LEBIH DAN SEBAGAINYA  ( KERANA SIFATNYA  MANUSIA INI  SEMEMANGNYA INGKAR, PELUPA DAN SENGAJA BUAT-BUAT LUPA )  WAJIB INGAT MENGINGATI UNTUK SALING LENGKAP MELENGKAPI ANTARA SATU SAMA LAIN, JANGAN TERLALU BANYAK MEMBANTAH, BERDALIL DAN BERDALIH,  KEMBALI KEPADA AL-QURAN DAN AS SUNNAH DENGAN BERSUNGGUH-SUNGGUH.   MUDAH-MUDAHAN DENGAN MELALUI GABUNGAN MUZAKARAH DAN MUSAWARAH INI , ISLAM DAPAT  DISAMPURNAKAN MENGIKUT LANDASANNYA YANG BENAR DAN HAK, AGAR UMMAT INI DIANUGERAHKAN  AKAL  BERMUTU  TINGKAT  TINGGI LAGI  SIHAT IBNI WARAS. INSYALLAH. 

MANAKALA ULAMA SEMAK, ULAMA SAMPAH, ULAMA SADURAN, ULAMA  ME SEGERA,ULAMA CIPLAK, ULAMA COPY END PAST, ULAMA MEROYAN, ULAMA HARTA , GELARAN IBNI PANGKAT, ULAMA PUTAR LIDAH, ULAMA PAYUNG TERJUN, ULAMA JAMBAN, ULAMA MAKAN GAJI BUTA, ULAMA PAKAR BANTAH MEMBANTAH DAN BERDALIL UNTUK BERDALIH YANG SE TAN SERI  SE DATO DAN SE SETAN  DENGANNYA KEMBALILAH KEPADA AL-QURAN DAN NYATAKANLAH YANG HAK DENGAN BENAR DENGAN  SEBENAR-BENARNYA, WALAUPUN KITA AHLI TEMBERANG ,PUTAR ALAM IBNI MUNAFIK, MUDAH-MUDAH DARI LISAN KEBENARAN MENDATANGKAN MUNAFAAT BAGI YANG MENDENGAR DAN MENGUBAH DIRI ANDA  SENDIRI JADI BENAR ( ALLAH BENCI ORANG YANG CAKAP TAK SERUPA BIKIN) BEGITU JUGALAH PENCURI, PELACUR , YANG PAPA KEDANA, YANG MEWAH BERHARTA DAN AHLI MAKSIAT JUGA WAJIB MENGATAKAN YANG HAK LALU JADIKANNYA LISAN/TUTUR KATA SETIAP HARI, MUDAH-MUDAHAN BERMUNAFAAT UNTUK DIRI SENDIRI DAN ORANG YANG MENDENGARNYA, JIKA TIDAK ELOKLAH ANDA   BERAMBUSSS……!!!  SEGERA KEDUNIA  LAIN ATAU CIPTALAH BUMI ANDA SENDIRI SEBELUM ANDA MEMBINASAKAN LEBIH RAMAI LAGI MANGSA YANG TIDAK BERDOSA.

OH YA SEBELUM TERLUPA,  MANA USTAZ NURUDDIN AL BANJARI ( MAAF KALAU TERSALAH EJA.. KAMI BUKANNYA PEMINAT ANDA PUN  ) LAMA TAK KEDENGARAN..  BELIAU ANTARA ULAMA YANG MENDALAM ILMUNYA...  ANDA  DAH GAM/KUNCI  ULAMA INI KE ? ATAU ANDA YANG AKAN DI GAM/KUNCI  OLEH ALLAH SEHINGGA TIADA SATU MAHLUK PUN YANG DAPAT MENOLONG ANDA ?

DAN KAMI HANYA AKAN JADI PEMERHATI, PENDENGAR , MENELITI  DAN  BATU API YANG MEMBAKAR LAGI MERENTUNGKAN JANTUNG ANDA  SEKIRANYA ANDA MASIH MEMPERTAHANKAN YANG BATIL .  CUKUPLAH.. ALLAH BAGI KAMI  :) DAN SEHINGGA ITU KAMI TETAP BERLEPAS DIRI DAN BERPALING  DARI KERAJAAN UMNO ANDA DAN KERAJAAN PENERUSNYA SELEPAS ITU  SELAGI ANDA MEMPERTAHANKAN YANG BATIL. 

MANA-MANA  YANG TERBAKAR DADA MAAFKANLAH DIRI ANDA SENDIRI YE. KERANA ANDALKAH YANG MEMAKSA KAMI UNTUK TUTUT SERTA DALAM MELAKNAT………. :(.

WAJIB MUFARAKAH DAN MENINGGALKAN MEREKA YANG GEMAR BERHUJJAH SEDANGKAN JELAS MEREKA BERADA DALAM KEJAHILAN DAN TERBENAM DALAM KEBODOHAN. ORANG YANG BERDALIH DAN BERHUJAH AGAR HUKUM HUDUT TIDAK DAPAT DILAKSANAKAN BERERTI BAHAWA MEREKA TELAH MENGKHIANATI AGAMANYA  SERTA TELAH MEMERANGI ALLAH DAN RASULNYA, MEREKA INI WAJIB DISALIB.

Al Maa'idah , HUKUMAN KEATAS ORANG YG MENGHINA AGAMA, hendaklah disalib bersilang 

Wakafa billah hihasiba.., wakafa billah hialima...

Salammun..salam…


Maafkan kami berhati-hatilah

0 ulasan:

Catat Ulasan

Neraka Di Telapak Kaki Ibu, Aduhai Apam 1 Malaysia 18sx

munafik, fasik, syirik dan hukumnya

Yusf al Qaradawi Fatwa Anda Menyesatkan

JAKIM OH JAKUN

JAKIM OH JAKUN
JAKIM OH JAKUN

Tuhan-tuhan Manusia Yang Wajib Diketahui

Halal Yang Diazab

Rujuk Talak Pembetulan

Bertengkar dengan pemimpin di neraka

Kemewahan Bukan Tanda Dimuliakan

Sumpahan Kera

Parlimen Kaldai

Mufti perasan wali rupanya kuali

Perkahwinan Dan lawyer yang diazab

Ulama Kepala Keras

Kehakiman Bodoh Mengundang Bencana

Hari wanita fasik

Doa Yang Diazab

Teknologi Berusia 400 juta tahun

Israel Menang Dua Kali Di Baitulmukkadis