Sabtu, 1 Disember 2012

ISTERIKU SI JANDA SENGAL VOL1


Isteriku Janda Sengal Vol 1.

Pagi itu ketika sedang asyik membelek-membelek akhbar kegemaran ku iaitu Harian Metro h/p ku berdering-dering minta dimanjakan, sesetengah warga tempatan menggelarkannya Harian Ghairah/lucah sempena gambar yang dipaparkan serta cerita yang digarap, kerap berunsur lucah. Kekadang terasa juga tempisanya apabila ada dikalangan rakan-rakanku yang mnyindir-nyindir ketika aku sedang asik menetapnya, apa nak buat aku hanya mampu tersenyum la-la je, Yang penting aku tidak terlepas dari mengikuti perkembangan  semasa serta isu-isu panas terkini. Walaupun yang sebenarnya isu-isu SSXL.. la yang menjadi tumpuan ku, ha kan dah pecah rahsia, huh .! Rasanya bukan aku aje kod kalau tak ,takkan boleh jadi akhbar NO 1 Malaysia kan..kan…

Helaian demi helaian ditatap dari isu-isu politik, ekonomi, antarabangsa, jenayah sampailah ke isu rumahtangga khususnya. Kalau dihayati memang terasa gerun dan meremangkan bulu roma , mana taknya itu baru kisah hujung kuku  yang  sempat dipaparkan,  belum lagi reality kehidupan  yang sebenarnya. Kalau tak percaya rajin-rajinkanlah diri tu melawat zoo pejabat agama. Tiket percuma buat masa nilah, akan datang mungkin dah kena beratur beli tiket . Pelbagai jenis spisis yang kita pernah dan tak pernah jumpa pun  boleh dilihat di sana, dari perangai macam siamang  sampailah ke khinzir. Tak payah susah-susah gi zoo Melaka kesian mereka, asyik terkejut beruk jer bila melihat spisis manusia yang lebih teruk perangainya dari mereka.

 Tengok diaorang(haiwan) yang disumbat dalam kandang tu pun dah semakin tak bermaya, yang sakit,yang meroyan, yang pupus pun ada. Aduhai teruknya spisis manusia ni. Rasanya ruang dan bangku para penyokong dan ahli  menunggu di sana elok ditambah dan diperbesarkan lagi ,macam stadium merdeka tu. Begitu juga dengan penjara dan pusat pemulihan akhlak serta mahkamah syrie lainnya, eloklah dibesarkan dan dibanyakkan  juga, maklum Negara kita kan Negara jutawan, meriah dengan  saman menyaman  serta gila mengambil upah haram. Ada aku kesah.

Kes-kes rumahtangga ni Bila diselidik  kesemuanya berkaitan pasal ekonomi je, emm..  rasanya termasuk keruntuhan moral termasik akhlak kod. Ini  akibat pendidikan moral dan akhlak  sedia ada  yang diterapkan lebih menjurus kearah kebendaan dan ala-ala kongsi gelap berlesen yang macam cendawan tumbuh lepas hujan dari kepuakan pati yang terpekik terlolong seperti anjing mengampu tuan sampailah ke budak2 hingusan,  menyebabkan rakyat kita tidak mempunyai jati diri yang kental.

SPISIS KERA YANG HINA SEPERTIMANA DINYATAKAN ALLAH DALAM KALAMNYA 


KERAJAAN CONTOH YANG BERJAYA DALAM PENDIDIKAN AKHLAK TERBAIK 


Sehingga aku pun tak dapat membezakan bahasa kedua-duanya


 Jika ada pendidikan kerohanian pun ianya sudah dimodifaid mengikut selera nafsu dan akal. Walaupun wujud  pelbagai program,krusus,persatuan sehingga berhabis  berbilionan ringgit. Tapi  Malangnya minda rakyat terus menjunam dan terjunam. Ini menandakan dan membuktikan  program pendidikan sediaada yang dilaksanakan kerajaan hari ini gagal, hanya Berjaya dalam bentuk material tapi miskin kerohanian . Walaupun hakikat sebenar material yang dimilikki serta dibanggakan hanyalah kejayaan “mengkayakan  hutang”. “ Biar papa asalkan bergaya weh “.maklum untuk membuktikan  hidup diberkati dan dirahmati konon.

“Assalammualaikum en adan ke ni?” terdengar suara garau lemak berkrim dari dalam talian.      “ Walaikummussalam w.b.k  ya saya tuan , ada apa yang dapat saya bantu tuan ”. Oleh kerana  no yang tertera di skrin belum dapat dikenal pasti idintitinya, bahasa yang dilontarkan pun terkawal. Kalau kawan-kawan atau yang dah biasa berhubung  rasanya lain bunyi bahasanya. Kekadang main awak, kau dan aku aje, tak kira samada  datuk ke, tan seri ke, mak datin ke,  awik suara merdu ke, sebedal jer aku menjawabnya, maklum kekadang suara aku ni agak romeo ,jadi  bahaya kalau terus diamalkan, karang jadi penyakit berkekalan boleh meruntun hati nak dara rindu, lagi-lagi bini orang apatahlagi janda cheh !!!  tak rela... Daripada jadi penyakit berjangkit baik aku berbahasa ala kadar je, kekadang tu terpaksa  berbahasa ala mafia  biar Nampak garang,  ganas, ngeri dan sadis  sikit..   Walaupun sebenarnya  jauh disudut hati ku  tak merlakannya  alahai  zaman fitnahJ.

“Boleh tak kita jumpa malam ni, tu pun kalau en adan ada masa la ”katanya. “Insyallah asalkan perjumpaan dibuat selepas isya boleh sahaja, lagipun malam ni saya free. Emm atas urusan apa ya , kalau boleh saya tahu , siapa yang sedang berbicara dalam tlian ni . “ aku memberi jawapan dan pertanyaan.”Adalah nanti saya bagitau bila kita jumpa nanti  insyallah. Saya akan hubungi en adan semula nanti. Sebelum tu En adan bagitaulah mana lokasi yang sesuai untuk kita  jumpa nanti ?” katanya.  “Insyallah kita jumpa di warung ****** jalan ***** ya. Maklum saya ni orangnya biasa-biasa jer walaupun hensem tapi kurang selesa kalau bersantai kat restoren atau tempat yang bingit dan terlalu ramai orang” jawabku sambil berseluruh. Setelah selesai berbalas salam talian kami tamatkan.

Seprtimana yang telah dijanjikan kami pun berjumpa.Sambil bersalaman dan mengenalkan diri masing-masing kami berbalas senyum. Wajahnya agak tampan juga ada sejemput janggut dibawah dagunya, senyumannya manis dan mesra, begitu juga dengan renungan matanya agak ramah, menyimpulkan keteguhan dan keluruhan jiwanya, baju kemeja lengan panjang  yang dipakai menambahkan lagi kesegakkannya, ada fail 30 sen berwarna hijau terselit di celah ketiaknya..



Neraka Di Telapak Kaki Ibu, Aduhai Apam 1 Malaysia 18sx

munafik, fasik, syirik dan hukumnya

Yusf al Qaradawi Fatwa Anda Menyesatkan

JAKIM OH JAKUN

JAKIM OH JAKUN
JAKIM OH JAKUN

Tuhan-tuhan Manusia Yang Wajib Diketahui

Halal Yang Diazab

Rujuk Talak Pembetulan

Bertengkar dengan pemimpin di neraka

Kemewahan Bukan Tanda Dimuliakan

Sumpahan Kera

Parlimen Kaldai

Mufti perasan wali rupanya kuali

Perkahwinan Dan lawyer yang diazab

Ulama Kepala Keras

Kehakiman Bodoh Mengundang Bencana

Hari wanita fasik

Doa Yang Diazab

Teknologi Berusia 400 juta tahun

Israel Menang Dua Kali Di Baitulmukkadis