Selasa, 10 Jun 2014

Kepala Dah Keras Ke Brader...


MAHALNYA SYURGA ALLAH !!!   DAN ALANGKAH MUDAHNYA KE NERAKA

Surah Ibrahim antara surah-surah yang menyatakan.

“ Manusia berdosa akan memikul dosanya sendiri serta  dosa orang yang disesatkannya secara sampurna”.

Untuk penjelasan ianya terlalu panjang kita ringkaskan, Selebihnya rujuk pada Al-Quran ( jalan terbaik), Sunnah Rasul dan ulama murshid yang tiada kepentingan dunia dalam dirinya, Maklum sekarang banyak tokoh-tokoh ulama jelmaan jembalang, tokoh-tokoh musyarat tingkap dan kipas-mengipas, tokoh-tokoh koprat-kaprit bertanduk dan individu-individu malih rupa ( wajah mesra alam yang bertukar kala macam sesumpah)  yang berlagak ulama, ustaz-ustaz  dan ustazah-ustazah ( khususnya), tokoh-tokoh politik ular dalam semak lagi menyemak yang menyuntik sampah dalam mindanya sendiri dan kaumnya, bergentayangan di mana-mana sahaja yang menuju dan menempah kebinasaan, mengetahui sedikit ayat tapi kuss semanggat bila berbahas mengalahkan lidah syaiton belitan ular.


Hayati Ayat Ini sebelum penyesalan dan  segalanya tidak bermakna lagi.!!!

Di teguk-teguk air nanah


Bicara Pemimpin, Pengikut Dan Iblis



Setiap pengikut akan dihimpunkan bersama pemimpinnya di neraka.Kalaulah seluruh isi langgit dan bumi ini bertukar menjadi emas, intan dan berlian, menjadi pula harta kekayaan yang kita kumpulkan dan milikinya lalu DI RASUAHKAN / DI SOGOK / DI BAYAR / DI BELI sebagai penebus diri kepada Allah untuk membeli syurga dan terhindar dari siksaan AZAB NERAKA alangkah baiknya. Malangnya Allah tidak memandang itu semua, yang diminta hanya keimanan, ketakwaan, ketaatan, kesabaran serta mematuhi dan menjalankan setiap apa yang telah disyariatkannya . KETIKA DIRI DIBERI PELUANG BERKUASA UNTUK MEMIMPIN KAUMNYA  dan ketika setiap diri berpeluang menghayati Al-Quran.


Jadi janganlah jakun, bangga dan hairan dengan kemewahan,pangkat,gelaran,jabatan kerusi meja dan bangku dunia yang hina ini, langsung tak standing dengan nikmat syurga dan NIKMAT menatap wajah Allah yang maha indah lagi maha mulia itu. Keindahannya jauh sekali dapat digambarkan,dilakarkan, dibayangkan,dinukilkan dan dicapai melalui jangkauan imiginasi terhebat dari akal manusia.


Tiada istilah Ahli Sunnah Waljamaah, Tiada istilah Siyah, Tiada Istilah Ahli Saufi, Tiada Istilah Ahli Tauhid, Tiada istilah Kadi, jakim, jaij,mais,jais,maip dan sekutunya. Tiada istilah Ahli Tarekat,Tiada Istilah Ahlul Bait, Tiada Istilah Wahabi, Tiada Istilah pengikut Mazhab yang empat dan pelbagai gelaran-gelaran hebat persatuan atau golongan jemaah  dan lain-lain badan politik yang sewaktu dengannya.  SEKIRANYA MEREKA TIDAK MENTAUHIDKAN AL-QURAN YANG MAHA SAMPURNA LALU MELAKSANAKAN APA YANG TELAH DISYARIATKANNYA. MAKA BATALLAH SYAHADAHNYA DAN TERKELUARLAH IA DARI ISLAM MAKA SIA-SIALAH SEGALA AMALANNYA.


Lalu Mereka Bertanya “Di Manakah Penyaksian Dua Kalimah Syahadah itu ???” ( Orang yang tidak berilmu, tiada petunjuk dan kitab  atau hanya menceduk sekerat-sekerat dari dalil kitab atau dari guru-guru mereka yang hairan diri atau syok sendiri, lalu menjawab dengan pelbagai istilah dan versi mengikut sangkaan akal yang jauh menyempang dari jalan ketauhidan )


Ada pula diantara golongan mereka mengatakan “ Akulah isi dan Al-Quran itu kulit” lalu meletakan dirinya setading dengan tuhan. Huh.!! menghayati makna fatihah pun belum benar mengaku-ngaku diri nabi, mendapat ilham dan petunjuk, mendapat wahyu lalu mengangkat dirinya ulama, mahaguru dan tuhan pula. Lalu mewajibkan pengikut-pengikut berwasilah, tunduk dan taat pada fahamannya .


Ummati…’ Ummati..’ Ummati…..’ Masih ingatkah kita akan  ungkapan ini, yang di sebut berulang-ulang kali oleh bginda sebelum kewafatannya, sehingga airmatanya berjejern tanpa henti, Alangkah hibanya hati baginda mengenangkan nasib ummatnya, pada hari ketika padang mahsyar dibentangkan lalu malaikat saksi dipanggil dan jasad setiap diri manusia berbicara menyaksikan dirinya sendiri lalu diturunkan Al-Quran dan didatangkan Rasulullah dihadapannya sebagai saksi. Syafaat yang sepatutnya diberikan beliau kepada ummatnya pada hari itu tiba-tiba terhalang. Lantaran kerana ummatnya memandang remeh serta bermain-main dengan syariat dan  berita Al-Quran?


Malahan syafaat yang dikurniakan kepada para malaikat yang sentiasa mendoakan keampunan untuk manusia dan jin , Orang-orang mukmin, orang-orang salleh dari kalangan manusia dan jin, para nabi dan para rasul yang dikurniakan syafaat juga tidak mampu memberikan syafaatnya kepada orang-orang yang dikasihi tanpa izin Allah. Kerana pada hari itu segala keputusan dan kekuasaan adalah mikiknya dan dia lebih maha mengetahui tentang apa yang telah diperbuat oleh sekelian mahluknya yang terdiri dari malaikat, jin,manusia, haiwan, tumbuh-tumbuhan dan setiap hamba ciptaannya. Kerna setiap mahluk telah diajarkan olehnya cara bertasbih,berdoa,bersyariat dan beramal .” Sungguh kebanyakan mausia adalah orang-orang yang fasik.”


“ Dan ingatlah pada hari ketika kami bangkitkan pada setiap ummat seorang saksi (malaikat) atas mereka dari mereka sendiri ( anggota jasad berkata-kata) dan kami datangkan engkau  Muhammad menjadi saksi atas mereka dan kami turunkan kitab Al-Quran kepadamu untuk menjelaskan segala sesuatu sebagai petunjuk serta rahmat dan kabar gembira bagi orang yang berserah diri MUSLIM “   An-Nahl


 “ Allah tidak pernah mensyariatkan adanya, Bahiroh, Sa’ibah, Wasilah dan Harm. Tetapi orang-orang kafir membuat-buat kedustaan terhadap Allah dan kebanyakan mereka tidak mengerti.”  Al-Ma’aidah


“ Maka tidak berguna lagi bagi mereka syafaat pertolongan dari  orang-orang yang memberikan syafaat (Iaini syafaat dari para rasul, Malaikat-malaikat dan Orang-orang Solleh) Al-muddatstsir


Allah hanya mewajibkan syariat melalui wasilah Al-Quran dan Sunnah Rasul inilah jalan ketauhidan. Sekiranya tidak beriman dan bertakwa melaluinya, Beramal dengannya, Bersyariat serta menjalankan hukum hakam dan cara hidup yang telah diaturkan melaluinya , walaupun mempunyai kehebatan terbang sehingga ke penjuru langgit dan bumi sekalipun. “MAKA BATALLAH SYAHADAHNYA,  TERKELUARLAH IA DARI ISLAM DAN SIA-SIALAH AMALANNYA”.


Apakah Dosa yang tidak akan diampunkan?Iaitulah  Syirik dan Menyengutukan Allah, adalah dosa besar yang tiada keampunan. Apa yang selalu dihujahkan oleh ustazah, ustaz, ulama, minda-minda sampah dan orang-orang politik  kodok/katak ini ialah,  apabila sebut sahaja pasal syirik atau menyengutukan Allah mereka segera menuding jari kearah berhala-berhala, patung-patung,sami-sami,gereja,kuil-kuil, pawang atau bomoh, Serta Ajaran-ajaran agama atau puak lain yang tidak sebulu dengan pandangan dan pendapat mereka.


Tapi dalam masa yang sama mereka adalah penyembah tegar kesyirikan,kefasikan dan menyengutukan Allah, melalui, pentadbiran, pengurusan, sosial,perniagaan serta perundangan TAGOT/Syaiton, bertuhankan berhala dalam diri sendiri lalu menjadi dalang dan batu api antara kelompok-kelompoknya untuk bercera berai sebelum memberi mereka kefahaman takwa dalam ertikata sebenar lalu menceduk pelbagai ideologi selain Al-Quran dan Sunnah Rasul. Bersaing dan berlomba-lomba dalam membena jenama diri sendiri ( taksub diri dan mengajak kaumnya taksub pula pada dirinya serta ideologinya ) ,bukan saling lengkap-melengkapi dan berasa malu terhadap Allah dan Rasulnya melalui petunjuk Al-Quran dan Sunnah sebenar.


Jadilah solat mereka umpama papan jongkang jongkit, Haji serta umrah mereka hanyalah siulan dan tepuk tampar di sekeliling Kaabah, hanya untuk menunjuk-nunjuk, riak dan bermegah-megah, kerana kepentingan politik, bangku kayu,meja kayu,kerusi kayu, jawatan, jabatan, perdagangan dan sebagainya malas nak sebut ( cth:  ada yang berbangga konon dah rapat dengan Rasulullah pasti peroleh syafaat hanya menjejak makam nabi, bersepanduk keliling kota, sujud di mimbar nabi,mengucup dinding,kelambu,pintu,lantai dan sebagainya atau penghormatan memasuki Kaabah itu sendiri ) Amboi bagaimana boleh begitu sekali sesatnya lagi terpesongnya pemikiran. Kalau macam tu punya mudah baik rahsuahkan jer raja Saudi, atau racunkan sahaja  agar segera menyandang jawatan menteri atau rampas sahaja Kaabah, ha..  kucuplah puas-puas dan masuklah dalam kaabah sesuka hati guaranty ke syurga. Pelik-pelik la hag pa  punya pikiq ne kan.


Dosa-dosa besar yang lain .

  1. Berpawang, Berbomoh, Menilik nasib, Minum arak, Berjudi termasuk cabutan no bertuah dan seumpamanya samada dalam majlis persendirian, koprat  atau di Bank-Bank.
  2. Berzina, Mencuri, Liwat dan Makan daging Babi.
  3. Menyembelih binatang bukan atas nama Allah.
  4. Bercerai berai dalam masyarakat dan keluarga bukan atas dasar Agama.
  5. Berbahas tanpa ilmu dan tanpa petunjuk kitab. “ Tanyakan pada mereka adakah kitab lain selain dari Al-Quran untuk dijadikan contoh terbaik dan ikutan ummat manusia serta boleh member syafaat di neraka kelak.”
  6. Membilah-bilah ayat-ayat Allah atau menyembunyikan sebahagian yang lain demi kepentingan sendiri dan dunia.
  7. Beriman dengan hanya sebahagian isi kitab atau sebahagian dari para nabi semata-mata kerana dunia.
  8. Mengharamkan apa yang telah Allah halalkan dan mengharamkan apa yang telah Allah halalkan (perundangan,kehakiman,ketaatan,perkahwinan, bermadu dan sebagainya).
  9. Mengadu domba, Bergossip, Memfitnah dan yang bersekutu dengannya.
  10. Kufur nikmat, ingkar dan tidak tahu bersyukur lagi kedekut dan sewaktu dengannya.
  11. Sombong, Riak, Ujub ,Takbur, Bermegah-megah dan yang seangkatan dengannya.
  12. Tidak membayar zakat, tamak, dan enggan membantu, kaum kerabat, jiran tetangga, fakir miskin serta yang seangkatan dengannya.
  13. Tidak berkebajikan atau Ehsan pada Agamanya ( kerana seseorang itu tidak dikira beragama selagi mereka tidak menghayati dan mentaati ayat-ayat Allah ). Kepada Allah dan rasulnya. Kepada dirinya sendiri. Kepada kaum kerabat, jiran tetangga, masyarakat dan sekelian ummat serta mahluk atas petunjuk Allah.
  14. Dan banyak lagi, Selebihnya anda galilah sendiri dari Al-Quran. ( Orang yang tidak menghayati Al-Quran, di padang mahsyar kelak, Syafaat yang dikurniakan kepada para nabi dan rasul,wali/ulama para malaikat dan orang-orang yang dikurniakan syafaat tidak akan dapat membantunya ). 
  15. Kalimah Syahadah akan dipersaksikan atas setiap diri manusia adakah mereka telah menghayati, mentaati, mengimani setiap apa yang diturunkan dan di syariatkan Allah melalui Al-Quran. Jika tidak maka sia-sialah amalannya selama ini.
  16. Allah bertanya “ Adakah manusia ada pilihan yang lain selain ketetapan   Allah” Al-Quran dan Sunnah Rasul,( cara hidup, bersosial, perundangan,pentadbiran, perdagangan dan sebagainya ). Lalu kita pun menjwab Ada…  Koman Low British dan Perundangan syariah ciplak, Kitab-kitab karangan manusia popular yang sungguh enak, memukau dan menyentuh kalbu bila dibaca, Serta kitab-kitab jutawan yang mengambil jalan perdagangan yang tidak disyariatkan Allah, riba, menipu,auta,pembohong, putarbelit dan putar alam, mengambil hak orang lain dengan zalim dan sebagainya. Agak-agak kalau petir menyambar atas umbun-umbun kepala dengan tiba-tiba sempat tak nak mengucap.
Hapuskanlah segala angan-angan kosong, perasangka-perasangka kosong, cakap-cakap kosong, menduga-duga hanya menggunakan Akal  tanpa ilmu,tanpa wahyu, tanpa petunjuk dan tanpa kitab. Berdalil dengan kisah-kisah silam tanpa hujung pangkal, kitab-kitab yang dikarang oleh ulama, ustaz dan ustazah yang syok sendiri, hadis-hadis palsu dan hujah-hujah kosong dari hati-hati yahudi yang hanya diperakui oleh manusia tapi belum tentu diperakui oleh Allah. Lalu menyesatkan dirinya sendiri dan orang lain yang menceduk fahamannya walaupun kisah-kisah tersebut sungguh menyentuh perasaan dan menyayat hati.

Sentiasa Berasa Takut dan sentiasa berhati-hati dalam setiap amalan serta menjalani  aturan hidup yang dilaksanakan, agar tidak menyimpang dari apa yang telah ditetapkannya. Perasaan takut dan gentar serta berasa malu Dengan Kemurkaan Allah atas  Amalan Yang Tertolak , Itu Lebih Baik Daripada berasa berepuashati dengan amalan yang dilakukan, berasa senang dan aman dengan amalan sediaada, Perasan bangga, Perasan amalan diterima, Berangan-angan mendapat redo Allah, Berangan-angan hidup telah dirahmat dan diberkati, berhujjah dengan keras dan panjang lebar dengan akal berhati yahudi  Dan Ditimpa Penyakit Syok Sendiri,menduga-duga dengan sangkaan akal  yang dirinya telah dimuliakan, terangkat makam, darjat, martabat,  hebat diri,ujup, ego, takbur, berbangga  dan sebagainya, akhirnya terjebak dalam kebatilan (sesat)  dari yang hak ( benar) .

Agar manusia sentiasa muhasabah diri dan sentiasa meletakkan Allah atas segala-galanya.   menjadikan Al-Quran dan sunnah rasul sebagai petunjuk dan panduan dalam menjalani kehidupan. Serta menolak semua ideologi lain yang menyebabkan sampah sarap dan longkang kumbahan memenuhi minda, budaya,cara hidup, cara berfikir dan sebagainya dalam diri serta masyarakatnya.

Akan datang kita jengah ayat “ Manusia berdosa tidak dapat memikul dosa orang lain” dan “ Manusia berdosa tidak memikul dosa orang lain “. Fahami Al-Quran secara penuh, sebelum berbicara dan berdalil dengannya, sebelum kita menyesatkan diri sendiri dan orang lain tanpa kita sadari.

Sebab itu Allah menyatakan setiap diri manusia akan dihumban kedalam neraka dan itulah ketetapan yang telah tertulis dalam kitab di Loh Mahfus ( iaini orang-orang yang tidak menurut petunjuk,ingkar, membilah-bilah isi kitab dan mengabaikan Al-Quran dan memperlekehkan Sunnah rasul ) .

Tolong Buang Kefahaman Songsang Lagi Menyesatkan ideologi  gila Ini, “ “SEKIRANYA AL-QURAN MENJADI RUJUKAN DAN MELAKSANAKAN APA YANG DISYARIATKAN NESCAYA UMMAT ISLAM AKAN MUNDUR” sekiranya anda mempunyai pemikiran sama seperti mereka anda juga orang gila.” Lebih baik anda dituduh gila kerana mempertahankan  Al-Quran dan Sunnah Rasul, daripada gila tidak memahami Al-Quran dan hanya menurut sangka-sangkaan akal lalu menjadi pak turut, pak sanggup, kambing hitam yang membuta tuli, lagi pekak, lagi bisu dan terkunci hatinya dari menghayati Al-Quran.

BUKANKAH SEGALA ISI ALAM, LAUT, SUNGAI BUMI DAN LANGIT TELAH DITUNDUKKAN KEPADA MANUSIA UNTUK MEREKA KUASAI. TETAPI KENAPA MEREKA TETAP TERUS INGKAR DAN TIDAK BERSYUKUR SERTA MELAKSANAKAN APA YANG TELAH DITETAPKAN ALLAH.? BUKANKAH KITA TELAH MENGKHIANATI DIRI SENDIRI DAN MENGKHIANATI SELURUH UMMAT, ALLAH DAN RASULNYA.

Tiada suatu ummat pun didunia ini yang mengambil sepenuhnya dari Al-Quran, mereka lebih cendrung menceduk fahaman,ideology, cara hidup dan perundangan serta sistem jahiliyah dari agama lain, membilah-bilah isi kitab sebab dengki dan khianat lagi jakunkan dunia dan kuasa, sebab itu ummat islam di dunia sekarang mundur, berpecah belah, berperang sesama sendiri, fitnah berleluasa dan sebagainya lalu  tidak dapat dijadikan ummat contoh terbaik dan ikutan ummat yang lain, akhirnya mereka hanya menjadi ummat berfikiran sampah lagi longkang kumbahan menadah najis.

Sedangkan Allah menghendaki Agama Islam mengungguli dari semua agama dan fahaman. Apatahlagi  Setelah anda  diberi peluang berkuasa berusahalah dan bertegaslah untuk melaksanakan dan menjadi contoh terbaik, hanya dengan kuasa yang dimilikki  ummat ini akan terkeluar dari ideologi sampah sarap lagi longkang kumbahan.. dan Islam menjadi budaya pemikiran,aturan,perundangan,teknologi terbesar dan sebagainya lagi disegani dan dapat memberi munafaat,keadilan dan kebajikan kepada sekelian mahluk tidak kira apapun anutan agama dan warna kulit mereka.

Peringatan yang di ulang-ulang: ( Kasihnya Allah )

Negeri orang fasik akan di azab  dua kali dalam setahun dan bulan agar mereka kembali kepada Allah dan syariatnya sebelum berlaku kemusnahan azab yang lebih besar atas keingkarannya .

Diri orang fasik akan diazab sebanyak 2 kali agar mereka segera bertaubat sebelum azab yang besar membinasakan dirinya atas keingkarannya.
Apakah azab-azab itu ?

1.       Azab yang hadir secara mendadak dari setiap penjuru dalam pelbagai bentuk, samaada di kediaman, pesekitaran, dalam perjalana, diri sendiri dan sebagainya, atau peningkatan bencana alam  dalam keadaan yang luar biasa tanpa dapat diduga sehingga lumpuh dalam pelbagai sector ekonomi, sosial, politik, pentadbiran dan sebagainya.2.        Azab yang hadir dari sisi tepi yang menghakis tanpa diketahui dan diketahuinya sehingga memusnahkan sesebuah Negara dan dirinya, seperti penyakit berjangkit,timbulnya jenama penyakit dalam pelbagai nama, hilang jati diri, pemberontakkan,kecurian,pembunuhan,gossip atau fitnah yang berleluasa, kejahilan yang terus meningkat sehingga tidak mengerti ayat-ayat Allah. Memandang baik perbuatan buruk dan memandang buruk perbuatan baik, hilang identiti sesebuah bangsa dan Agamanya, Tanah akan terhakis terus menerus sehingga bangsanya merempat dan menumpang atas tanahairnya sendiri umpama pak kadok kalah bersabung kampung tergadai dan sebagainya.Siapakah Orang-Orang yang kena azab itu.

 - Mereka yang melakukan kezaliman atas syariat Allah dan Rasulnya. - Mereka yang berilmu tetapi menguncikan mulutnya dari menyatakan yang hak..-  Mereka yang berilmu tetapi memutarbelitkan ilmunya lagi kaki ampu dan kipas. - Mereka yang suka membilah-bilah kitab Allah.

   Selebihnya anda ulangkaji Al-Quran sendiri dengan bersungguh-sungguh dan anda akan dapat saksikan sendiri betapa selama hayat ini anda telah tertipu  dengan diri sendiri  dan disesatkan dengan pelbagai  sistem, ideologi, pendidikan, pengetahuan melalui ilmu yang diselwewngkan dan tangan-tangan  orang khianat, yang ada sanjungi dan anda percayai selama ini. Mereka telah menghianati diri mereka sendiri dan juga anda.

·         Al-Quran Wajib dihayati berulang-ulang kali sambil buat penyerahan bersungguh-sungguh kepada Allah terutama waktu dinihari selepas tahajud, Sehingga Allah memberi kefaham dalam hati atau kalbu anda ( tanda-tanda hati anda tidak terkunci dan Allah meredahi anda ialah anda akan terasa nikmat ketika menghayatinya dan ketagih dengannya, Mukjizatnya hidup sehingga jika pohon kayu dari seluruh isi bumi dan ditambah 7 kali ganda seumpamanya atau lautan yang dijadikan tinta jika ditambah 7 kali ganda seumpamanya sekalipun anda takan mampu mencatat ilmunya ) kemudian gunakanlah akal yang dikurniakan Allah dengan sebaik-baiknya untuk berfikir dan merenung perjalanan ini yang sudah jauh menyeleweng dan tersesat. Agar dapat segera kembali ke jalan yang lurus. Dilarang dan haram memahami Al-Quran dengan otak atau Akal kerana otak dan akal cenderung kearah kesesatan dan kebinasaan.

·         Perhatian : sekiranya anda menghayati Al-Quran dan berasa jemu atau bosan dengannya dan anda boleh menghafal seperti anda menghafal novel itu tanda-tandanya anda tidak diperlukan Allah dan hati anda sudah dikuncinya, maka anda termasuklah golongan orang-orang yang rugi lagi sesat. Sebab itu sehingga kini UMMAT tidak dapat membangun bersama Al-Quran dan segala rahsianya sudah terpateri mati dari hati ummat islam.( berasa takut tidak menjadi golongan Allah adalah lebih baik dari perasan dan syok sendiri)

·         Sebab itu semakin banyak sistem yang diperkenalkan dan diperbaharui, maka semakin banyak kemusnahan dan kehancuran yang dicipta, mereka tertipu dengan akal, ideology  dan dakyahnya sendiri.

Kembalilah mengikuti Al-Quran dan bergurulah dengan guru yang murshid yang tidak gilakan pangkat, harta, nama, yang menjadikan ayat-ayat Allah dibilah-bilah sebagai jalan perdagangan dan sebagainya serta guru yang yang takutkan Allah melebihi dari segala-galanya. Sebelum segala-galanya sudah terlambat.  Agar kita terselamat dari syirik dan menyengutukan Allah tanpa disedari.Salammun… salam…..



x

0 ulasan:

Catat Ulasan

Neraka Di Telapak Kaki Ibu, Aduhai Apam 1 Malaysia 18sx

munafik, fasik, syirik dan hukumnya

Yusf al Qaradawi Fatwa Anda Menyesatkan

JAKIM OH JAKUN

JAKIM OH JAKUN
JAKIM OH JAKUN

Tuhan-tuhan Manusia Yang Wajib Diketahui

Halal Yang Diazab

Rujuk Talak Pembetulan

Bertengkar dengan pemimpin di neraka

Kemewahan Bukan Tanda Dimuliakan

Sumpahan Kera

Parlimen Kaldai

Mufti perasan wali rupanya kuali

Perkahwinan Dan lawyer yang diazab

Ulama Kepala Keras

Kehakiman Bodoh Mengundang Bencana

Hari wanita fasik

Doa Yang Diazab

Teknologi Berusia 400 juta tahun

Israel Menang Dua Kali Di Baitulmukkadis