Khamis, 7 Ogos 2014

Yusof al Qaradawi Fatwa Anda Menyesatkan



ULANGKAJI DOA SEMALAM




YEUSOF QARADAWI FATWA  ANDA DAN ANAK DIDIK ANDA TERSESAT JAUH .
KAMI TIDAK PERNAH MENGIKTIRAF ANDA  SEBAGAI ULAMA ISLAM YANG MUKMIN.

KAMI TIDAK MAHU TAHU SIAPA KETURUNAN ANDA DAN KAMI TIDAK MAHU TAHU DENGAN SIAPA ANDA BERGURU DAN KITAB MANA YANG MENJADI PEGANGAN ANDA..!  BAGI KAMI SETIAP HUKUM YANG BERTENTANGAN DENGAN, TAURAD, ZABUR, INJIL DAN AL-QURAN.. MEREKAITULAH GOLONGAN YAHUDI, MUNAFIK, FASIK LAGI KAFIR KERANA BERFATWA HUKUM SELAIN DARI ISI KITAB. ( anda boleh semak semula setiap fatwa melalui penulisan beliau serta  anak didik beliau di Negara ini yang jauh tersesat dan terpesong, bilangan mereka saban tahun kian bertambah dan menguasai pula di setiap jabatan Agama dan Majlis Fatwa Kebangsaan termasuk di kaca tv . Atau anda boleh layari mana-mana blogger yang lain mengenainya. Atau lebih baik anda hatamkan dahulu Al-Quran berulang-ulang kali baru anda buka kitab beliau, jika tidak anda akan turut serta tersesat seperti mereka )

BAIK SAHAJA ANDA TERUS BERDAKWAH DENGAN BANI ISAREAL PERBAIAKI MEREKA DENGAN FAHAMAN TAURAT, ZABUR ATAU INJIL DENGAN SEBENAR-BENARNYA. SEDANGKAN ANDA SENDIRI  TIDAK BOLEH MENGIKUTI TAURAT, ZABUR  DAN INJIL  DENGAN BENAR,  LANTARAN TANGAN-TANGAN ULAMA ANDA YANG TIDAK AMANAH DAN SUKA MENGUBAH SUAI MANA-MANA HUKUM SERTA  ISI KANDUNGANNYA YANG TIDAK SELARI DENGAN NAFSU DAN KETAMAKKAN DUNIA DARI GOLONGAN ANDA. KENAPA SETELAH  ANDA ROSAK KINI ANDA  MEROSAKKAN PULA  MINDA UMMAT INI DENGAN PELBAGAI FATWA, KONONNYA INI DARI AL-QURAN. HEBAT  SUNGGUH LAPIK KATA YANG ANDA GUNAKAN IANYA CUKUP MENAWAN, INDAH, MENGASYIKKAN  DAN MENGESANKAN.

ANDA CUBA MENGUBAH HUKUM HAKAM DI DALAM AL-QURAN BUKAN ? MALANGNYA AL-QURAN INI ALLAH YANG MEMELIHARANYA, SETELAH KITAB-KITAB LAIN TERDAHULU YANG DIAMANAHKANNYA KEPADA PARA RAHIB DAN ULAMA DARI KALANGAN BANGSA ANDA YANG KHIANAT LALU MENGUBAHNYA. KINI ULAMA-ULAMA ANDA MENGAJAR ULAMA-ULAMA ISLAM AGAR MENGIKUT JEJAK LANGKAH ANDA YA?  PATUTLAH RAMAI DIKALANGAN MEREKA SEJAK BERABAD LALU YANG MENYELEWENG DARI AL-QURAN DAN PATUTLAH BEGITU BANYAK MINDA-MINDA SAMPAH DARI KALANGAN UMMAT INI  DAN PATUTLAH MEREKA SEMAKIN RAMAI YANG JADI PAK SANGGUP DAN PAK TURUT SAHAJA “  TAKDA TELOR ” . PATUTLAH GOLONGAN ISLAM INI HANYA MAMPU MENYALAK DARI SEBERANG TAMBAK LAUT DAN DISEBALIK BANGUNAN RUNTUH  ITUPUN BERMUSIM, BILA WAKTU  AMAN SEMUA JADI  LARO DAN TEKINJA-KINJA DENGAN MAKSIAT, SEDANGKAN BANGSA ISRAEL TERUS MEMBENA TEKNOLOGI-TEKNOLOGI CANGGIH UNTUK MENGHALALKAN PEMBUNUHAN.


BUKANKAH MUSUH ISLAM ITU SENTIASA MENCARI JALAN UNTUK MEROBEK-ROBEK MEREKA ?

 PERINTAH  ALLAH AGAR UMMAT ISLAM  SENTIASA BERSIAP SIAGA DALAM WAKTU AMAN DAN GENTING  SERTA  BERSIAP SIAGA UNTUK MELINDUNGAI ANTARA SATU SAMA LAIN LALU MEMBANGUNKAN TEKNOLGI CANGGIH  DENGAN SEBENAR-BENARNYA DALAM PELBAGAI BENTUK DAN CARA. BUKANKAH ALLAH GEMAR MELIHAT TENTERA MUSILIMIN YANG BERADA DALAM BARISAN YANG TERATUR  “ SESUNGGUHNYA ALLAH MENCINTAI ORANG-ORANG YANG BERPERANG DI JALANNYA, DALAM BARISAN YANG TERATUR,  MEREKA SEAKAN-AKAN SEPERTI SUATU  BANGUNAN YANG TERSUSUN  KUKUH” (ash-shaff .  SAYANGNYA MEREKA MASIH GAGAL  MELAKSANAKANNYA, KERANA APA ?  KERANA MASING-MASING  TENGGELAM DITIPU ULAMA YAHUDI  LALU LARUT BERSAMA PERMAINAN, DAKYAH DAN DAKWAH MEREKA,  JAKUN  BERPISTA BOLA, JAKUN BEREBUT  KUASA,  JAKUN UNTUK MENGEKALKAN KUASA,  JAKUN KEMEWAHAN, JAKUN HIBURAN,  JAKUN BERPUAK-PUAK,  JAKUNKAN PERLOMBAAN DALAM PELBAGAI BIDANG YANG SIA-SIA, JAKUN DENGAN  KESERONOKAN DUNIA. AKHIRNYA BERKELAHI, BERCERAI-BARAI DAN BERPECAH BELAH SESAMA SENDIRI. MELAHIRKAN UMMAT YANG CUKUP KREATIF DALAM SISTEM MELOBI SAMPAH, BERBAHAS PAKAI AKAL ATAU YANG DICEDUK DARI AHLI CERITA,  FITNAH MEMFITNAH TANPA ASAS, BERGOSSIP, BATU API UNTUK PERMUSUHAN DENGAN MENGADA-ADAKAN YANG TIADA TANPA HAK LALU MEMPERTAHANKAN SISTEM YANG BATIL DAN SEBAGAINYA YANG HANCING LAGI PESING, AKHIRNYA BERBUNUHAN SESAMA SENDIRI LALU BERDEKAH-DEKAHLAH MEREKA  TERTAWA MELIHAT KEBODOHAN DAN KEGOBLOKKAN UMMAT ISLAM YANG KEPALANYA DIBERAKI DAN  DEKENCINGI SABAN SAAT TANPA MEREKA SEDARI.
ANDA SEBENARNYA TIDAK MENGAMBIL PENGAJARAN DARI KERUNTUHAN KERAJAAN OTHMANIAH, APABILA DIBERI KEMEWAHAN DAN KEAMANAN MEREKA MENJADI KUFUR DAN JAUH TERSESAT LALU MEMENTINGKAN KRONINYA SERTA TAITEL KEMULIAAN SAMPAH, AGAMA HANYA DIJADIKAN ALAT UNTUK MAJLIS-MAJLIS TERTENTU,  PENGURUSAN JENAZAH DAN PERKAHWINAN  SELEBIHNYA MEREKA SEBUK BERPISTA DAN BERSUKARIA.


ALLAH BENCI BILA KETETAPANNYA DIBANTAH


AHLI KITAB
KERANA SETIAP UMMAT DAN AHLI KITAB, ALLAH TELAH MENGARISKAN ATURAN HIDUP TERTENTU YANG WAJIB DIJALANKAN  DAN DILAKSANAKAN.  DALAM AL-QURAN INI BANYAK YANG TELAH ALLAH BAGI KERENGANAN DAN KEMUDAHAN UNTUK UMMATNYA  JIKA DI  BANDINGKAN DENGAN KITAB-KITAB TERDAHULU. KECUALI HUKUM HUDUD / KISOS DAN ATURAN HIDUP SEORANG MUKMIN  IANYA TIDAK PERNAH  BERUBAH SEJAK ZAMAN TAURAT, ZABUR DAN INJIL (malangnya isi kitab ini telah banyak diselewengkan).
MENGAPA ANDA TIDAK MENGATAKAN KEPADA BANGSA ANDA TENTANG HUKUMAN YANG DIKENAKAN KEATAS BANI ISRAEL KERANA MEMBANTAH KETETAPAN ALLAH SEPERTIMANA TERTERA DALAM KITAB ANDA “ SEKIRANYA ANDA MEMBUNUH SATU JIWA TANPA ALASAN YANG BENAR BERMAKNA DOSA ANDA BERSAMAAN MEMBUNUH SELURUH JIWA DIMUKABUMI INI DAN MENGHIDUPKAN SATU JIWA BERMAKNA ANDA MENGHIDUPKAN SELURUH JIWA”


FATWA.
KETIKA BANGSA ANDA DIPIMPIN OLEH SEORANG NABI YANG MULIA   NABI ALLAH MUSA A.S. BANGSA ANDA TELAH  DITURUNKAN SEJENIS MAKANAN YANG MULIA DARI LANGGIT, IAINI MAN DAN SALWA BERUPA  SEJENIS MADU DAN DAGING BURUNG, SEBAGAI SATU RAHMAT DAN NIKMAT YANG MULIA DARI ALLAH.  SUPAYA BANGSA ANDA DIUNGGULKAN DARI SETIAP BANGSA DI DUNIA INI ,  AGAR SETIAP DARAH DAGING DAN OTAK DARI SETIAP KETURUNAN ANDA SUCI DAN CERDAS KERANANYA. MALANGNYA  ANDA MENGKUFURINYA LALU MENGANTIKANNYA DENGAN MAKANAN (bawang,sayur mayor  dari sejenis kekacang bindir yang  berbau ) YANG DIHARAMKAN ALLAH UNTUK UMMAT DAN ANUTAN AGAMA ANDA.KEMUDIAN ANDA MEMBUNUH PARA NABI DAN MENGUBAH FERMAN ALLAH (YH WEH) DARI MAKNA SEBEBAR DAN BERBANTAH-BANTAHAN TENTANGNYA, AKHIRNYA ANDA MENJADI UMMAT YANG TERCELA HINGGA HARI KIAMAT.  

DASAR FATWA YANG BERSERABUT
BANYAK FATWA-FATWA YANG ANDA KELUARKAN SANGGAT MENGELIRUKAN DAN MENYIMPANG DARI AL-QURAN DAN SUNNAHNYA, IA  MERUGIKAN UMMAT ISLAM DAN ISLAM INI MENJADI KUCAR KACIR, BERCELARU, LEMAH, PENGHIANAT, MENGAMBIL KESEMPATAN ATAS KELEMAHAN  ORANG LAIN, TIDAK BERSAING DALAM KETAKWAAN TAPI SUKA BERSAING DALAM KEBATILAN, TIDAK MELENGKAPI ANTARA SATU SAMA LAIN MALAHAN PUTAR ALAM DAN PUTAR BELIT DALAM PERSAINGAN DAN PERLOMBAAN SEPERT IJUK INAU DITENGAH BELANTARA YANG MELEPASKAN PUCUK MASING-MASING, HAK ORANG DAN BAHAGIAN ORANG  PUN JADI ANDA  PUNYA, LANTARAN OTAK UMATNYA  YANG DIPENUHI NAJIS BABI,  RIBAK, RASUAH, PERDAGANGAN YANG SUBHAH, MENGHALALKAN MENYENTUH PEREMPUAN DAN LELAKI, PERUNDANGAN SIVIL/SEWEL, PERUNDANGAN SYARIAH SESAT / PERKAHWINAN, PERBANKKAN, PENTADBIRAN  HUKUM HAKAM DAN KEBUDAYAAN  YANG MENYELEWENG DARI L-QURAN  ( maaf supaya jelas dan terang  apa yang dimaksudkan, lihatlah perangai dan cara berfikir umat islam kini begitu juga dengan ulama-ulamanya serta ustaz dan ustazahnya yang suka  menyondol dan menghalalkan apa sahaja kerana jakunkan dunia. Apabila terkena batang hidung orang lain pandai pula mengatakan itu  haram, ini haram, tapi bila terkena batang hidung sendiri semuanya jadi halal. Anda lihat dalam diri anda sendiri apa yang telah anda perbuat.)

HUKUM HUDUD, KISOS DALAM TAURAD, INJIL DAN AL-QURAN


SELEPAS INI JANGAN SEBUT ULAMA ITU ULAMA INI KECUALI YANG MUKTABAR, LEBIH BAIK ANDA SEBUT INI FIRMAN ALLAH DAN  INI DARI RASUL.

BUKANKAH BAIK SEMUA NAMA-NAMA ITU DIGANTI DENGAN KALAM ALLAH. KALAM-KALAM ALLAH MASIH TERLALU BANYK  RAHSIANYA YANG  BELUM DIGALI DAN DIRUNGKAI..! KENAPA NAMA SELAINNYA YANG ANDA SEBUT-SEBUT, ANDA YAKIN ULAMA ANDA INI MAMPU MAMBERI SYAFAAT SELAIN AL-QURAN ?  

DOSA SENDIRI PUN TAK TERTANGGUN ADA HATI  NAK MEMIKUL DOSA ORANG LAIN PULA. KEMUDIAN BARU ANDA GARAP  DENGAN HADIS-HADIS SAHIH ATAU HADIS-HADIS AHAD YANG ISI KANDUNGANNYA TIDAK LARI DARI ISI AL-QURAN SERTA SANADNYA SAMPAI KEPADA RASULULLAH SEBAGAI JALAN PENJELASAN ATAU PENERANGANNYA. ANDA SUKA YA PERBUAT KEBOHONGAN KEATAS RASULULLAH TENTANG APA YANG BELIAU TIDAK PERBUAT DAN APA YANG BELIAU TIDAK PERKATAKAN ? 

BUKANKAH PERBUAT KEBOHONGAN TERHADAP RASULULLAH ANDA TELAH MENGKHIANATI BAGINDA DAN ANDA TELAH MENGKHIANATI DIRI ANDA, UMMAT, MALAH ANDA TELAH MENIPU DAN MEMBOHONGI UMMAT TENTANG  ALLAH .

SERONOK YA DAPAT MENEMPAH BANYAK TEMPAT DUDUK DI NERAKA SEPERTIMANA ANDA BERJAYA  MENEMPAH TEMPAT DUDUK DI SETIAP JABATAN . BUKANKAH ANDA TAHU DAN JELAS AKAN HAL INI. SETIAP KALI ANDA MENGADAKAN KEBOHONGAN TERHADAP RASULULLAH ITULAH KESUDAHANNYA IAINI AZAB DUNIA DAN AKHIRAT. BARU TERDUDUK ATAS BANGKU BESI DI TENGAH PANAS TERIK DAHPUN MELATAH, BELUM LAGI TERDUDUK PUNTUNG ROKOK YANG MENYALA,  MAU ANDA MENCARUT-CARUT ATAS PELAKUNYA,   INIKAN PULA API NERAKA..! HEBAT DAN KEBAL SUNGGUH ANDA.

HUKUM SIAPAKAH YANG LEBIH BAIK
KEBANYAKKAN MANUSIA ADALAH ORANG-ORANG YANG FASIK


SEKIRANYA HADIS SELAIN HADIS SAHIH TERSEBUT BOLEH MENGEMBANGKAN MINDA UMAT ISLAM SILA GUNAKAN TAPI JANGAN KAITKAN DENGAN RASULULLAH, CUKUPLAH MENYEBUT NAMA-NAMA ULAMAK YANG MENUKILKANNYA SAHAJA UNTUK MUSLIHAT UMMAT, BUKAN YANG BERKAITAN DAN MELIBATKAN HUKUM HAKAM YANG MUTLAK DAN HAK LAGI SANGGAT JELAS MAKSUDNYA   FAHAM … !!!

JANGAN MEMANDAI-MANDAI MENOKOK TAMBAH  DAN MENGURANGI SEBARANG HUKUM SELAIN DARI APA YANG TELAH ALLAH TETAPKAN. MANUSIA ITU BERSIFAT LEMAH MENGAKUI KELEMAHAN DAN KESALAHAN DIRI LALU BERSUNGGUH-SUNGGUH BERJIHAD DENGAN AL-QURAN ITU  LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBAH HUKUM-HUKUM APA YANG TELAH ALLAH TETAPKAN.

JIKA BELIAU DAN SIAPAPUN ULAMA YANG MENJADI PENGIKUTNYA INGINKAN TAITEL DAN NAMANYA SEBARIS DAN HARUM  SEPERTI ULAMA TERDAHULU YANG ALLAH KEKALKAN SEHINGGA KIAMAT . SERTA TIDAK MENJADIKAN FIKIRAN RAKYATNYA BERSELIRAT DAN BERCABANG-CABANG SILA UBAH PENDIRIAN ANDA SEPERTI MEREKA DAN KEMBALI KEPADA AJARAN AL-QURAAN YANG HAK DENGAN SEBENAR-BENARNYA. KITA DISURUH BERLOMBA-LOMBA DALAM KEBAJIKAN DAN KETAKWAAN, TETAPI ANDA BERLOMBA-LOMBA DALAM KEBATILAN.

JANGAN MENTANG-MENTANG SUDAH DAPAT TAITEL USTAZ DAN USTAZAH, DAPAT PULA MENDUDUKI JABATAN  DAN TERASA DIRI CUKUP LAMA MENUNTUT DILUAR NEGARA DAN SEBAGAINYA , MERASAKAN DIRI SUDAH CUKUP HEBAT, CUKUP ILMU, CUKUP FAHAM LALU AL-QURAN HANYA DIKEPIT BAWAH KETIAK. JANGAN NAK WAYANG LEBIH, BEKAS KITA INI ( OTAK ) SUDAH LAMA  DIPENUHI NAJIS, MUSTAHIL MUKJIZAT TERAGUNG INI DAPAT BERTAHAN DALAM MINDA SEPERTI KITA. JADI JANGAN SOMBONG BODOH, SEDAR DIRI ATAS KEBODOHAN SENDIRI ITU LEBIH BAIK LALU SUMBATKAN CUPING TELINGA DENGAN AYAT-AYAT ALLAH AGAR TIDAK LARI DARI GARIS PANDUAN YANG TELAH DITETAPKANNYA.

“ ORANG-ORANG YANG TIDAK MELAKSANAKAN HUKUM-HUKUM ALLAH MEREKAITULAH ORANG-ORANG ZALIM, MUNAFIK, FASIK LAGI KAFIR. SEDANGKAN MEREKA BERKUASA UNTUK MELAKSANAKAN, KERANA NEGARA INI BUKAN NEGARA YANG DIPERINTAH OLEH  ORANG-ORANG KAFIR.”





Psst : Orang bodoh yang mengakui kebodohan diri lalu berusaha untuk memperbaiki diri dan cermat terutama yang melibatkan Hak-Hak Allah lalu menghayatinya saban hari walaupun berotak sembal  itu lebih baik daripada orang yang merasa  dirinya hebat , terpelajar dan sudah cukup segala-galanya  tetapi enggan mengulangkaji Ayat-ayat Allah kerana sangking bangga kerana berjaya mengarang kitab dengan fatwa sendiri dengan banyak  lalu mengulangkaji  pula kitab-kitab yahudi untuk perbandingan nahu ahli cerita akhirnya menyesatkan dirinya sendiri dan orang lain ..


Petikan dari kitab Zabur : Munafik dan kefasikan. Doa Mohon Bimbingan
25Dari Daud. ( jauhilah orang munafik dan fasik )

2 Ujilah aku, ya YAHWEH,( Allah )
dan cobalah aku;
murnikanlah batinku dan hatiku.
3 Sebab mataku tertuju
pada kasih setia-Mu,
dan aku selalu berjalan dalam
kebenaran-Mu.
4 Aku tidak duduk bersama
orang-orang yang sia-sia,
dan aku tidak mau bergaul
dengan orang yang munafik.
5 Aku membenci kumpulan
orang jahat,
dan aku tidak duduk bersama
orang fasik.
6 Aku membasuh tanganku
tanda tidak bersalah;
sehingga aku dapat mengelilingi
mezbah-Mu, ya YAHWEH. ( Allah )
7 Sambil mengumandangkan suara
ucapan syukur,
dan menceritakan

semua keajaiban-Mu.

perhatian:
sebahagian besar isi kitab taurat, zabur dan injil telah diselwewngkan oleh para ulama mereka.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Neraka Di Telapak Kaki Ibu, Aduhai Apam 1 Malaysia 18sx

munafik, fasik, syirik dan hukumnya

Yusf al Qaradawi Fatwa Anda Menyesatkan

JAKIM OH JAKUN

JAKIM OH JAKUN
JAKIM OH JAKUN

Tuhan-tuhan Manusia Yang Wajib Diketahui

Halal Yang Diazab

Rujuk Talak Pembetulan

Bertengkar dengan pemimpin di neraka

Kemewahan Bukan Tanda Dimuliakan

Sumpahan Kera

Parlimen Kaldai

Mufti perasan wali rupanya kuali

Perkahwinan Dan lawyer yang diazab

Ulama Kepala Keras

Kehakiman Bodoh Mengundang Bencana

Hari wanita fasik

Doa Yang Diazab

Teknologi Berusia 400 juta tahun

Israel Menang Dua Kali Di Baitulmukkadis