Sabtu, 13 April 2013

ISTERIKU SI JANDA SENGAL BERZINA VOL2

Sambungan dari : isteriku-si-janda-sengal-vol1.html


ISTERIKU SI JANDA SENGAL BERZINA VOL2

 
 
"Perempuan -perempuan yang berzina hendaklah mengahwini lelaki-lelaki penzina atau lelaki musrik, Lelaki-lelaki yang berzina hendaklah mengahwini perempuan-perempuan yang berzina atau perempuan musrik. Yang demikian itu diharamkan bagi orang-orang yang bertakwa"
 
 
Setelah memilih di satu sudut yang sesuai, kami melabuhkan punggung diatas kerusi pelastik yang disediakan,mata kami bertentangan seolah2 ada kata2  yang akan terzahir tetapi tidak terungkapkan. Tiba-tiba, kami serentak mengangkat tanggan memanggil pelayan, untuk memesan makanan dan minuman.ermm terasa gelojoh pula bisikku dalam hati.
 
Sambil menunggu pesanan sampai,sepasang biji mata kami melilau melihat gelagat pelanggan yang keluar masuk kedai.Ada yang melanggot berseorangan sambil merenung asap berkepul-kepul di udara, yang dihamburkan  dari dua rekahan bibir yang dimuncungkan,kemudian bibir dibungkemkan lalu dijuehkan sambil mengeleng-gelengkan kepala beberapa kali, mata hitam pula menongkat keatas sambil melihat langgit lepas.( fius Blow Agaknya ).
 
Di satu bahagian yang lain, sepasang kekasih remaja gamaknya, sedang asyik mahsyuk menikmati juadah, wajah mereka nampak ceria dan bahagia, tatapan dan renungan mata diantara mereka sentiasa berirama rindu, membisikkan kata hati nan mekar berbunga lalu menyulam kasih setaman, kononnyalah.
 
Selang semeja yang berhampiran dengannya pula terdapat pasangan pertengahan umur, apa yang mereka bualkan kami tak pasti, kekadang mereka tertawa terkekeh2, Sang lelaki ala-ala romeo, bermata galak penuh nafsu, ada seutas rantai beruk dilehernya, manakala dipegelangan tangannya dibaluti gelang sepisis macam banduan terlepas kandang, pasangannya pula memakai baju sendat membelah dada, putingnya pula tersembul keluar disebalik baju, rambut berbagai kala, sekali pandang macam zirafah, bila dua tiga kali pandang dah macam siamang kacukan ungka, renunghan matanya galak, gaya pandangan penuh menyelerakan dan kegersangan. Spisis seperti ini biasanya janda gersang kod.
 
Nun jauh dibelakang meja kami juga terdapat pasangan sederhana umur, gelagat mereka macam orang dilanda monopos, masing-masing mulut muncung dan masam mencuka, jelingan dan lirikan mata  menyampah jelas kelihatan, agaknya badan masing-masing bau getah beku tu, akibat nak pantas dah lupa sembur setempayan peufum.
 
Belum sempat otak nakal dan mata kami melilau sambil tawaf sekeliling, pesanan yang kami pesan tadi dah pun sampai.
 
Apalagi kamipun melantaklah dulu..
 
erkkk....
 
Setelah masing-masing sendawa, aku perhatikan kenalan baruku masih membungkem, tadi masa berbual dalam telefun bukan kemain lagi ramahnya dia,kini bila dah didepan mata jadi pendiam pula takkan tergoda ngan aku pulak,mustahil-mustahil aku bukannya lawa pun, apatah lagi berwajah jelita, cuma kacak jek.
 
Kalau dia ni awek takpalah jugak, paling tidak dapat jugak aku main tenung-tenung, renung-renung sambil melihat senyuman meleret dibibir dengan wajah malu-malu dan manja kucingnya. ada gak makna dan faedahnya. 
 
Setelah agak lama membisu, aku bertanyakan tentang isi kandungan fail 30 sen yang dibawanya. Wajahnya agak tersentak. kemudain menghadiahkan senyuman manis kearahku.. ehhhh.... mamat ni, buat aku serem jek.
 
Sambil tangannya membuka fail lalu menunjukkan kearahku, aku menyelak sambil menyemak helaian demi helaian. tanpa diminta, mulutnya rancak bercerita......
 
 
emm dah panjang sanggat menulis ni...kena sambung lain hari la pulak....ye.......
 
 

 





0 ulasan:

Catat Ulasan

Neraka Di Telapak Kaki Ibu, Aduhai Apam 1 Malaysia 18sx

munafik, fasik, syirik dan hukumnya

Yusf al Qaradawi Fatwa Anda Menyesatkan

JAKIM OH JAKUN

JAKIM OH JAKUN
JAKIM OH JAKUN

Tuhan-tuhan Manusia Yang Wajib Diketahui

Halal Yang Diazab

Rujuk Talak Pembetulan

Bertengkar dengan pemimpin di neraka

Kemewahan Bukan Tanda Dimuliakan

Sumpahan Kera

Parlimen Kaldai

Mufti perasan wali rupanya kuali

Perkahwinan Dan lawyer yang diazab

Ulama Kepala Keras

Kehakiman Bodoh Mengundang Bencana

Hari wanita fasik

Doa Yang Diazab

Teknologi Berusia 400 juta tahun

Israel Menang Dua Kali Di Baitulmukkadis