Rabu, 24 April 2013

Telah Kafir Orang-Orang Yang Berdolak Dalik Dengan Hukum Allah.

 

 
 

 MIC, MCA, DAP , CINA, INDIA DLL,AMBIL KURNIAAN TERHEBAT INI KERANA MELAYU SUDAH LAYU

 
Alasan Apa Lagi Untuk Manusia Tidak Mengerti Dan Memahami  Isi Kandungan Al-Quran Dan Dengan Alasan Apa Lagi Untuk Mereka Berhujah Dan Berdalih Dihadapan Allah Kelak. Sedangkan Isi Kandungan Al-Quran Sudah Diterjemahkan Dalam Pelbagai Bentuk, Dari Tulisan, Rasa, Sehinggalah Visual Audio. 
 
 Al-Quran Membawa Kerahmatan Kepada Orang-Orang Kafir. Jika Bukan Kerananya Pasti Mereka Sudah  Lama Ditimpa Azab.
 
Kenapa ???  Memilih Jalan Kekafiran Sesudah Beriman, Sungguh Kita Sengaja Menempah Jalan Kesengsaraan, Kehancuran Dan Seburuk-Buruk Tempat Kembali.
 
" Barang Siapa Tidak Memutuskan Dengan Apa Yang Diturunkan Allah, Maka Mereka Itulah Orang-Orang Kafir "
 
Hayati Berulang Kali Di Mana Kita Sebenarnya 
 
Laluan mana lagikah yang hendak mereka pilih, Sedangkan Al-Quran itu diturunkan Dari Alam Mulia Berteknologi tinggi yang tiada taranya, Didalamnya ada mengandungi dua ayat, Muhkamat dan Mutasabihah.
  1. Muhkamat : menerangkan asas pokok bersyariat, mengenai hukum hakam yang mudah difahami dan di ikuti. Agar hidup manusia berperaturan, berdisplin lalu menjadi mausia mulia yang paling dipercayai diantara sekelian makhluk, Menjamin kesejahteraan sesamanya dan seisi alam.
  2. Mutasyabihah : Yang hanya dikurnikan kepada hambanya yang mulia dari bekas yang bersih dan suci. Hanya ilmu-ilmu berteknologi tinggi Super dan sebagainya akan diilhamkan kepadanya. agar dapat dimunafaatkan oleh makhluk seisi alam..Kerana mereka tiada kepentingan didalamnya untuk diri sendiri, melainkan kesemuanya dipulangkan kepada Allah demi alam dan penghuninya.
  3. Mana mungkin ilmu yang hebat ini akan dicampakkan dan di ilhamkan kepada mereka2 yang kotor dan rosak mindanya akibat perkara-perkara batil yang di dorong nafsunya, atas perlakuan maksiat dan bermain-main dengan ayat-ayat Allah. Lagi-lagi minda yang rosak akibat laluan kekafiran yang mereka ikuti sesudah Beriman. 
  4. Malangnya ramai diantara mereka yang TIGA SUKU mencari-cari takwil dan makna, melalui ayat-ayat Mutasabihah, akhirnya mereka mengundang kesesatan dan kehancuran.Lalu mempengaruhi orang-orang yang sedia jahil/bodoh menurut jejak langkah mereka.   
     
  5. Sudah terlalu lama masa dibazirkan dan masa terbuang, terutama apabila uban mulai memutih, tenaga mulai kurang, ingatan mulai luntur, penyakit mulai bertandang dan ajal mulai mendekat. Barulah mereka sebuk untuk mempelajari ilmu fardu ain, fardu kifayah, Ketahudian dan sebagainya. Sepatutnya ilmu itu sudah mereka kuasai dan bersyariat serta beramal dengannya sejak mereka berusia SEMBILAN tahun lagi.
  6. Pelajari sejarah silam, bagaimana saintis islam berjaya membena teknologi  hebat, yang sehingga kini saintis moden tidak dapat merungkaikannya.
  7. Tolong Jangan Jadi Pemimpin Penipu Dan Penghianat Pada Agama Dan Pada Bangsanya Sendiri, Mereka Meraih Kekayaan Hanya Semata-mata untuk tembolok dan suku sakatnya sendiri.Lalu memperbodoh-bodohkan rakyat mereka dengan sistem pendidikan yang sedia BODOH/jahil


Pelik mereka sebagai pemimpin MELAYU ISLAM  tergamak merosokan golongan mereka sendiri, malah anak bangsa lain yang bernaung dibawahnya dengan lebih mempercayai ideologi selain dari AL-Quran. Mesajikan pelbagai hiburan dan budaya songsang yang merosakkan, Menjahanamkan minda rakyatnya dengan pronografi, serta meracuni fikiranmereka menjadi BLUE DAN BIRU.
 
Kenapa suka menjadi penipu dan menipu demi golongan sendiri, Mereka membena masjid yang besar besar dan indah, lalu di ungkit-ungkit sedangkan bilangan jemaahnya hanyalah tiang-tiang Masjid. Dalam waktu yang sama mereka mengadakan program-program Fasik dan hiburan yang melampauai batas. 
 
Mereka mendirikan sekolah-sekolah agama, dan sekolah-sekolah tahfis, tapi dalam masa yang sama minda mereka disumbat dengan perkara-perkara munafik.
 
Satu formula kejayaan mereka, yang berjaya merosakan akidah dan minda sang lebai, sang tahfis, sang kiyai, sang ustaz dan ustazah, sang ulama, sang mufti dengan acara-acara,program-program,hiburan-hiburan dan minifisto syaiton terancang.
 
 
 
JUJURKAH MEREKA, IKHLASKAH MEREKA, AMANAHKAH MEREKA, CARA INIKAH MEREKA BERJUANG UNTUK MEMBANGUNKAN AGAMANYA, BANGSANYA DAN NEGARANYA. BUKANKAH KETARA BENAR YANG  MEREKA, MERUPAKAN BAPAK SEGALA PENIPU DAN TEMBERANG YANG SENGAJA MEWUJUDKAN JALAN MENUJU KEHANCURAN BUAT BANGSANYA SENDIRI.
 
 
 
KITA BUKAN BANGSA DAN INSAN MULIA UNTUK MENDABIK DADA DAN BERKATA-KATA.
DAN BUKAN PULA BANGSA YANG SUKA BERTELAGAH SESAMANYA.
BUKAN PULA BANGSA YANG TERPELIHARA DIRINYA DARI PERLAKUAN DOSA DAN MAKSIAT.
TIDAK KIRALAH SIAPAPUN KITA DAN DARI MANA ASAL USULNYA. KERANA SEMEMANGNYA MANUSIA ITU TIDAK SAMPURNA. TETAPI KITA BERKEWAJIPAN MELAKSANAKAN KESAMPURNAAN DARI YANG AMPUNYA ALAM INI MELALUI MUKJIZAT AGUNG DARI YANG MAHA MULIA, MAHA BERKUASA, MAHA TINGGI ,MAHA PENGASIH, MAHA PENYAYANG DAN MAHA TERNAMA. DEMI MUNAFAAT,KEPENTINGAN DAN KELANSUNGAN HIDUP UNTUK MANUSIA ITU SENDIRI. DI DUNIA MEREKA DIREDAI DI AKHIRAT MEREKA DIMULIAKAN.
 
PERDENGARKANNYA SETIAP HARI  AGAR KITA MENJADI BANGSA YANG SERING INGAT MENGINGATI DAN BERKASIH SAYANG ATAS JALAN KEBENARAN:
 

  
 
Isi Neraka, Ulanginya Sehingga Kita Sedar Siapa Diri Kita Sebenarnya.

 
 
 
 Perbezaan Orang Yang Berakal Tiga Suku Atau Gila Dengan Orang Yang Berakal Sihat Dan Berilmu, Ialah Mereka Yang Selalu Menghayat Isi Kandungan Al-Quran, Bukan Mereka Yang Bergelar Dengan Pelbagai Gelaran Ganjil Serta Tingginya Taraf Pendidikan Atau Jenama Pelik Lagi Aneh Tempat Pengajian Mereka ,Beserta Banyaknya Topi Buku Atau Baju Kelawar Yang Berkala-Kala Yang Diletak Atas Kepalanya Atau Yang Disarung Pada Tubuhnya.
Asalkan Mereka Menghayati Isi Kandungan Al-Quran, Tidak Kiralah Taraf Mana, Samada Dari Pelacur,pencuri,pembunuh sehinggalah ke Kelas Bangsawan. Merekalah Sebenarnya Berakal Sihat Dan Sampurna.

yyrmteam.
(Ya Allah Hu Ya Rohman Ya Rahim)


0 ulasan:

Catat Ulasan

Neraka Di Telapak Kaki Ibu, Aduhai Apam 1 Malaysia 18sx

munafik, fasik, syirik dan hukumnya

Yusf al Qaradawi Fatwa Anda Menyesatkan

JAKIM OH JAKUN

JAKIM OH JAKUN
JAKIM OH JAKUN

Tuhan-tuhan Manusia Yang Wajib Diketahui

Halal Yang Diazab

Rujuk Talak Pembetulan

Bertengkar dengan pemimpin di neraka

Kemewahan Bukan Tanda Dimuliakan

Sumpahan Kera

Parlimen Kaldai

Mufti perasan wali rupanya kuali

Perkahwinan Dan lawyer yang diazab

Ulama Kepala Keras

Kehakiman Bodoh Mengundang Bencana

Hari wanita fasik

Doa Yang Diazab

Teknologi Berusia 400 juta tahun

Israel Menang Dua Kali Di Baitulmukkadis