Khamis, 9 Mei 2013

AMARAN KERAS WAJIB BACA




 

Pstt : UMNO menang tanpa bantuan MCA.
Waktu yang sanggat sesuai untuk mereka mengumumkan
HUKUM HUDUD...:))


 

JANGAN PERNAH MENGATAKAN ALLAH TIDAK MEMBERI PERINGATAN  

Mereka mula menyebarkan dakyah perkauman sesama rakyatnya, Bermula dari Arus perdana sehinggalah kewarung-warung  kopi. Mereka yang kurang cerdik  sedang rancak memperkatakannya dan menjadi dalang dalam batu api. Sedangkan mereka sedar perbuatan mereka itu HARAM DAN DILAKNAT ALLAH.

 KERANA MEREKA , MELAYU.CINA.INDIA.KADAZAN.MURUT.IBAN DAN LAIN-LAIN  JUGA  BANGSA MALAYSIA DAN HAMBA ALLAH  YANG WAJIB DIBELA DAN DIPELIHARA KECUALI JIKA MEREKA  MENGANGKAT SENJATA MEMULAKAN PEPERANGAN.

Setiap roh manusia sudah bersumpah dan  berbaiah di hadapan Allah bahawa manusia akan mentaati perintah Allah dan Rasulnya sebelum roh-roh disumbatkan kedalam raga jasad. Malang jasad yang dikuasi nafsu batil  terlalu asyik dengan tipudaya dunia sehingga manusia lupa apa yang telah manusia sumpahkan dihadapan Allah sewaktu di alam roh dahulu.Maka  manusia akan dikembalikan kehadapan Allah dan akan dipertanggungjawabkan atas apa yang telah manusia kerjakan.

 

AMARAN ALLAH:
 
 Jangan engkau (wahai Muhammad) tidak menyampaikan sebahagian dari apa yang diwahyukan kepadamu serta merasa sempit dada untuk menyampaikannya disebabkan orang-orang yang ingkar itu berkata: “Mengapa tidak diturunkan kepada (Muhammad) perbendaharaan (harta benda yang banyak), ataupun datang bersama-sama dengannya malaikat (untuk menolongnya menyiarkan Islam)?” Kerana sesungguhnya engkau hanyalah seorang Rasul pemberi amaran kepada orang-orang yang ingkar, dan Allah jualah Pentadbir yang menguruskan tiap-tiap sesuatu (maka berserahlah diri kepadaNya).

[13]
Bukan itu sahaja kata-kata mereka bahkan mereka menuduh dengan mengatakan: “Ia (Muhammad) yang mereka-reka Al-Quran itu! ” katakanlah (wahai Muhammad): “(Jika demikian tuduhan kamu), maka cubalah buat serta datangkan sepuluh surah rekaan yang sebanding dengan Al-Quran itu, dan panggilah siapa sahaja yang kamu sanggup memanggilnya, yang lain dari Allah, jika betul kamu orang-orang yang benar”.

[14]
Oleh itu, jika mereka (penolong-penolong kamu) tidak dapat melaksanakan permintaan kamu (untuk membuat surah-surah yang sebanding dengan Al-Quran), maka ketahuilah bahawa Al-Quran itu diturunkan hanyalah menurut pengetahuan Allah, dan bahawa tidak ada tuhan yang berhak disembah melainkan Allah. Setelah (terbukti hakikat yang demikian) maka adakah kamu mengakui Islam dan menurut aturannya?

 
[56]
” Kerana sesungguhnya aku telah berserah diri kepada Allah, Tuhanku dan Tuhan kamu! Tiadalah sesuatupun dari makhluk-makhluk yang bergerak di muka bumi melainkan Allah jualah yang menguasainya. Sesungguhnya Tuhanku tetap di atas jalan yang lurus.

[57]
Dalam pada itu, jika kamu membelakangkan juga seruanku, maka tidaklah menjadi hal kepadaku kerana aku telah sampaikan kepada kamu apa yang telah diutus oleh Allah untuk menyampaikannya, dan Tuhanku akan menggantikan kamu dengan suatu kaum yang lain (setelah kamu dibinasakan); dan kamu pula tidak akan dapat membahayakanNya sedikitpun. Sesungguhnya Tuhanku Maha Pengawal dan Pemulihara tiap-tiap sesuatu.”
 
 
 
 Allah telah menghapuskan bangsa manusia yang sombong menegakkan selain ISLAM, dengan meresapkan ideologi kebangsaan,Koloni, perkauman, bangsa, keturunan, pangkat, harta benda, anak penak dan menyongsang dari Ideologi Islam dan Al-Quran sebenar, sehingga ada diantara bangsa dan keturunan mereka yang dilenyapkan terus dari mukabumi Allah ini.
 
 
Mereka juga gemar mengumpul harta untuk diri sendiri, keluarga, kroni, sehingga jurang kekayaan terlalu ketara diantara rakyat biasa dan kroni-kroni mereka. Penyakit kehancuran ini telahpun bertapak di : 
 
  1. BUMI MALAYSIA.
  2. BAGHDAD
  3. SYRIA 
  4. QATAR
  5. MESIR
  6. BRITISH DAN DIMANA JUA DI BUMI INI.

SEMAKIN MEREKA MENENTANG HUKUM ALLAH.

Mereka sengaja mencipta peningkatan:
  1. Pelbagai Jenis Jenayah Yang Tidak Pernah Terduga.
  2. Pelacuran.
  3. Kelahiran wanita yang bertambah ramai.
  4. Rogol.
  5. Curi / Rompakkan.
  6. Magrin / Tekanan dan panas baran / Rusuhan.
  7. Pembunuh upahan dll.
  8. Perpecahan.
  9. Perceraian Dan seribu satu macam penyakit sehingga tidak terkawal.



 KENAPA AKHIRNYA MEREKA MUSNAH.. LIHAT GAMBAR DAN FIKIRKAN SENDIRI.
























































 
 
 KEKAYAYAAN MEREKA DIAMBIL DARI HASIL PENIPUAN DAN KEZALIMAN TERHADAP RAKYATNYA.
 
 
 

0 ulasan:

Catat Ulasan

Neraka Di Telapak Kaki Ibu, Aduhai Apam 1 Malaysia 18sx

munafik, fasik, syirik dan hukumnya

Yusf al Qaradawi Fatwa Anda Menyesatkan

JAKIM OH JAKUN

JAKIM OH JAKUN
JAKIM OH JAKUN

Tuhan-tuhan Manusia Yang Wajib Diketahui

Halal Yang Diazab

Rujuk Talak Pembetulan

Bertengkar dengan pemimpin di neraka

Kemewahan Bukan Tanda Dimuliakan

Sumpahan Kera

Parlimen Kaldai

Mufti perasan wali rupanya kuali

Perkahwinan Dan lawyer yang diazab

Ulama Kepala Keras

Kehakiman Bodoh Mengundang Bencana

Hari wanita fasik

Doa Yang Diazab

Teknologi Berusia 400 juta tahun

Israel Menang Dua Kali Di Baitulmukkadis